خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: گزینه های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی شکست خورد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: گزینه های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی شکست خورد

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه گزینه های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی شکست خورده است، گفت: علم بدون تزکیه بلای جان بشریت است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز پنج شنبه (۱۲ آبان) در دیدار جمعی از اعضای تشکل های دانش آموزی مدارس بیرجند اظهار کرد: تحقق هر امری مبتنی بر دو اصل وجود مقتضی و انگیزه و نبود مانع است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به هویت انسان، گفت: انسان موجودی نامتناهی است بر خلاف باقی موجودات که محدود هستند. همه تشکیلات نظام خلقت برای انسان آفریده شده است و باید به تابلوهای جلوی راهمان نگاه کنیم.

وی با بیان لزوم مربی برای هدایت و تربیت انسان، ادامه داد: رسیدن به رشد انسانی انسان مانع های نفسانی و بیرونی دارد که یکی از موانع استعمار است و در طول زمان همواره تفکر فرعونی بوده و هست اما او بر اساس استکبار و استعمار نمی خواهد جامعه رشد کند تا ملتی بخواهد رشد کند بهم می زند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه امریکا آن روزی که قدرت داشت اگر کشوری می خواست مستقل شود با تحمیل جنگ نظامی، تحریف امور و جنگ های روانی اوضاع را تغییر می داد، تصریح کرد: امریکا بعد از جنگ جهانی دوم در بیش از ۵۰ کشور مداخله نظامی کردند و ملت ها را کوبیدند.

امام جمعه بیرجند متذکر شد: از زخم های کهنه ای که استعمارگران بر ایران تحمیل کردند این است که در روزی که ایران ۲۰ میلیون جمعیت داشت و انگلیس‌ها سلطه داشتند قحطی مصنوعی ایجاد کردند که نصف مردم بر اثر گرسنگی و قحطی و بیماری جان دادند.

وی به دشمنی مستکبرین بعد از پیروزی انقلاب و تحمیل جنگ هشت ساله بین المللی بر ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان در تمام این سالها به قول خود همه گزینه های را روی میز داشتند اما شکست خوردند و تجربه کردند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را با هیچ نظام و کشوری نمی توان قیاس کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی خطاب به دانش آموزان، افزود: دشمن نمی خواهد که شما دانشمند، عالم و عارف شوید بلکه نوکر و مثل حکومت عربستان گاوه شیرده می خواهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه استکبار حتی به نوکری هم قانع نیست و می خواهد که کشورها پیشرفت نکنند، گفت: اما با هر گزینه ای به میدان آمد شکست خورده برگشت. بعضی کارهایی هم که دشمن بر خلاف انسانیت و وجدان انجام می دهد خون دانش آموز سال ۵۷ را با خون دانش آموز حرم مطهر شاهچراغ گره می زند اما آنچه نصیب امریکا، صهیونیست و کشورهای پست اروپایی و نوکران منطقه ای می شود شکست و افتضاح است و در شما پیروز میدان هستید و این مهاجر الی الله خود را با علم و تزکیه تعقیب کنید.

وی بیان کرد: خطر دشمن این است که با ایجاد تحریف، گمراهی ایجاد می کند تا علم بدون تزکیه باشد همین که بلای جان بشر است و مردم را با این علم بدون تزکیه می کشند و شهرها را ویران می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *