خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: عید واقعی با ریشه کنی ظلم تحقق می یابد/ دشمن تلاش می کند با ایجاد ناامیدی در جامعه فرصت انتخاب درست را از مردم بگیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: عید واقعی با ریشه کنی ظلم تحقق می یابد/ دشمن تلاش می کند با ایجاد ناامیدی در جامعه فرصت انتخاب درست را از مردم بگیرد

حجت الاسلام و المسلمین اقای عبادی به طرح و برنامه های استکبار و ایادی آنان در کشورهای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: عزم خود را جزم کنید و تا ریشه ظلم از جهان برداشته نشود آن عید واقعی تحقق پیدا نمی کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز (۲۳ اردیبهشت) در خطبه های نماز عید سعید فطر خطاب به مردم و نمازگزاران با تأکید بر رعایت تقوای الهی و رعایت حریم دین، اظهار کرد: خداوند بر توفیقات شما مومنین و نمازگزاران بیافزاید، عید سعید فطر را تبریک عرض می کنم.

وی در ادامه با اشاره به توفیقات معنوی مردم در ماه های رجب، شعبان و رمضان و عنایت خداوند به مومنین، گفت: در این ماه ها زمینه های تزکیه نفس و رعایت تقوا نسبت همه‌ی مردم شده است و ان شاالله بعد از این ماه مبارک رمضان هم آنرا حفظ نماییم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه مردم ایران همواره با تقوای خود سبب رسوایی دشمن شده اند، افزود: ملت ایران اسلامی در مناسبت های مختلف از میدان امتحانات الهی و مشکلاتی که دشمنان برای آنها به وجود آورده بودند، به حمد الله سربلند و روسفید بیرون آمدند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش های فراوانی در سالهای اخیر با استفاده از حربه های داخلی و خارجی کردند، تا ملت عزیز ایران اسلامی را از خدا و اسلام دور کنند، اما ملت ایران از همه این امتحانات الهی با صبر و ایمان خود سربلند بیرون آمدند و دشمنان در این زمینه هم رسوا شدند، اظهارداشت: عید واقعی زمانی است که در دنیا دیگر شاهد ظلم و ستم و مستکبری نباشیم.

امام جمعه بیرجند، پیاده شدن عدالت کامل در جامعه را در گرو ظهور حضرت حجت (عج) دانست و گفت: تنها راه شکست دشمنان و فراهم کردن زمینه برای ظهور امام زمان، ایستادگی در راه حق و مبارزه با ستم است که مردم ما تاکنون در این زمینه موفق عمل کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ضمن محکومیت کشتار مسلمانان بی گناه در افغانستان و فلسطین، افزود: پرپر شدن کودکان و نوجوانان مسلمان افغانستانی که در حال تعلم و تربیت و آموزش قرآن بودند، به دست مستکبران عالم و در طرف دیگر کشتار وحشیانه مسلمانان در مسجدالاقصی دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

وی با اشاره به اینکه از ۲۰۰ سال قبل که پای مستکبران به منطقه اسلام باز شده است، استکبار و ظلم و کشتار مسلمانان در این مناطق شروع شده است، اظهارداشت: معنی واقعی لیبرال دموکراسی همین کشتار وحشیانه انسانها، از میان بردن زیرساخت های کشورها و اعمال تحریم های ظالمانه علیه مظلومان در جهان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به همکاری برخی کشورهای خودباخته منطقه با غربی ها برای کشتار مسلمانان، گفت: امروز که پرده ها از چهره اصلی کشورهای مستکبر جهان کنار رفته و مردم کشورها به خصوص غربی ها، به خوبی وحشی گری مستکبران را شناختند و می بینیم که شهروندهای خود کشورهای اروپایی و آمریکا علیه وحشی گری صهیونیست ها و کشتار مردم افغانستان به پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین تظاهرات می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به نقش سعودی های خودباخته در حمایت از توطئه های غربی ها و صهیونیست ها در منطقه، افزود: تمام جنایاتی که در منطقه رخ می دهد، حتی به شهادت رساندن جمعی از مسلمانان در مسجدالحرام در حین طواف خانه خدا، برنامه ریزی شده و هدفمند است که از سوی سعودی ها و صهیونیست ها برای کشتار مسلمانان انجام می شود.

وی در خطبه های دوم نماز به برخی مسائل مهم کشور به ویژه انتخابات پیش رو اشاره کرد و با بیان این ضرب المثل که « عنان مال خود را به دست غیر مده»، گفت: مردم مراقب باشند که در انتخابات خرداد ماه که بسیار سرنوشت ساز است، سرنوشت کشور و ناموس، استقلال، انقلاب و دین خود را به دست افراد نااهل نسپارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اکنون بعد از ۴۰ سال برگزاری انتخابات های متعدد و آزمون و خطاهای مختلف، باید در انتخاب مان دقت کنیم که مجدد دچار اشتباه نشویم، گفت: انتخابات فرصت بسیار خوبی برای ایجاد تغییر و تحول در بدنه اجرایی کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در ادامه با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات و انتخاب فردی شایسته و انقلابی، گفت: دشمن از طرق مختلف از جمله افراد نفوذی بدنبال دلسرد کردن مردم از انقلاب و انتخابات ها است، لذا چنانچه نسبت به انتخابات بی تفاوت باشیم، افرادی بر سر کار می آیند که بدنبال دلسرد کردن مردم باشند.

وی با بیان اینکه هزینه هایی که تاکنون بر کشور تحمیل شده است، بدلیل سهل انگاری در نوع انتخاب ها بوده که با انتقلاب سنخیت نداشته است، گفت: جنگ تحمیلی نتیجه انتخاب بد بود.

امام جمعه بیرجند به فضاسازی های رسانه ای دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات و در نتیجه انتخاب نادرست، گفت: دشمن تلاش دارد تا این فرصت سرنوشت ساز را با ناامید کردن از مردم بگیرد، اما عزم مردم ما جزم شده تا برای تغییر سرنوشت خود در انتخابات پیش رو باشکوه حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر این گفته امام راحل که فرمودند انقلاب را به دست نا اهلان نسپارید، افزود: حضور گسترده مردم و انتخاب درست یک خدمتگزار متعهد و انقلابی که مشکلات مردم را حل کند، باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *