خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هنر تمدن اروپایی و آمریکای پرادعا این است که جلوی مدرسه دخترانه در افغانستان کمینگاه انفجاری می گذارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هنر تمدن اروپایی و آمریکای پرادعا این است که جلوی مدرسه دخترانه در افغانستان کمینگاه انفجاری می گذارند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه هنر تمدن اروپایی و آمریکای پرادعا این است که جلوی مدرسه دخترانه در افغانستان کمینگاه انفجاری می گذارند و آنان را شهید می کنند، گفت: امروز جامعه بشری معنویت کم دارد و صاحبان زر و زور پایگاه های دینی را تصرف می کنند در حالیکه به دیگران اعلام می کنند دین از سیاست جداست اما خود آنان همه مراکز دینی را در دست می گیرند اهداف شوم خود را توجیه می کنند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جمعی از اساتید و پژوهشگران مدرسه تخصصی حضرت امیرالمومنین (ع) بیرجند، گفت: جایگاه و وظایف و مشکلات پیش روی شما هر کدام به جای خودش قابل بررسی است و وقتی به این نتیجه می رسیم که جامعه بشری را در طول تاریخ و زمان معاصر ملاحظه کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر ویروس کرونا طبیعی باشد و استکبار از طریق ویروس آزمایشگاهی این ویروس را بر مردم تحمیل نکرده باشد خیر است، گفت: ویروس استکبار بدتر از کرونا است و امروز بشر با این مشکل مواجه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی ادامه داد: اگر جامعه بشر در تعلیم و تربیت و تزکیه بر اساس مکتب انبیاء و تعلیمات حضرت رسول اکرم(ص) باشد دچار مشکلات دست و پاگیر نخواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه هر چند نفر از جامعه بشری به مربی انسانی و الهی و یک عالم ربانی مانند شهید آیت الله مطهری نیاز دارد تا انسان را به فعلیت برساند، افزود: اما این مربیان انسانی و ائمه اطهار (ع) را شهید می کنند و به آنان اجازه حیات نمی دهند و بعد نیز طواغیت در هر دوره تاریخی بر جامعه تسلط پیدا می کنند.

 

امام جمعه بیرجند به اشغال فلسطین و قتل عام مردم آن اشاره و بیان کرد: اما متاسفانه مدعیان حقوق بشر و سازمان‌های بین المللی پر ادعا هیچ عکس العملی نسبت به این همه جنایات صهیونیست و تروریست ها نشان نمی دهند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه هنر تمدن اروپایی و آمریکای پرادعا این است که جلوی مدرسه دخترانه در افغانستان کمینگاه انفجاری می گذارند و آنان را شهید می کنند، گفت: امروز جامعه بشری معنویت کم دارد و صاحبان زر و زور پایگاه های دینی را تصرف می کنند در حالی که به دیگران اعلام می کنند دین از سیاست جداست اما خود آنان همه مراکز دینی را در دست می گیرند اهداف شوم خود را توجیه می کنند.

 

وی ادامه داد: اما در جایی که دین به معنای صحیحش است حالا از بیگانه که انتظاری نیست ولی می بینید محرومیت‌ها و فشارها در همین داخل جامعه خودی برای حوزه های علمیه چقدر مشکل است که البته نسبت به دوران گذشته شرایط بهتری دارد.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جایگاه حوزه علمیه تربیت نفوس انسانی و تعلیم و تربیت وحیانی است و با وجود همه محرومیت‌ها این بالاترین سرمایه محسوب می شود، گفت: باید با همه سختی ها خداوند را شکر کنید که برای تعلیم و تریت بندگان خدا مانند شمع می سوزید و آنان را به سوی نور هدایت می کنید.

 

وی افزود: امیدواریم شرایط در داخل و خارج تغییر کند و برای بشر و نجات انسان تسهیلاتی فراهم شود. استکبار با اعتباراتی که برای انواع تبلیغات باطل همراه بالاترین تکنیک‌ها و صنعت‌های تبلیغی دارند دنیا را سحر و جادو کردند و جنگ های بسیاری را بر کشورها تحمیل می کنند.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه استکبار با وجود تمام جنایات و ویرانی هایی که در دنیا انجام می دهد اما سایه تبلیغات به گونه ای فنی است که به عنوان مدعی حقوق بشر در دنیا مخاطب دارند، گفت: بطلان این سحر می تواند زمینه مناسبی ایجاد کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه اصل ایجاد گروه های تکفیری و داعش تاکتیک تبلیغاتی است تا اسلام هراسی ایجاد کنند، تصریح کرد: دشمن از نظر جنگ روانی و اعتقادی و ایجاد شبهات بسیار تلاش می کنند به گونه ای که ما با این فضای مجازی رها شده از فرزندان خود امنیت نداریم و در چنین شرایطی هنر ما پاسخگویی به شبهات است در حالی که این بازار شبهه سازان را گرمتر می کند.

 

وی ادامه داد: باید طرحی کارشناسی شده از منابع مستند تهیه شود و چهره واقعی لیبرال دموکراسی غرب و مدعیان دیگر را افشا کند و خاصیت این کار گرفتن مخاطب از دشمن است وگرنه پاسخگویی به شبهات جوابگو نیست.

 

امام جمعه بیرجند خطاب به اساتید و پژوهشگران حوزه علمیه بیرجند گفت: هنر شما باید گرفتن مخاطب از دشمن باشد و این کار مهم و قابل انجام است و اگر چنین موجی ایجاد شود برای جامعه بشری فرجی حاصل خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی گرایش به حوزه های علمیه به صورت نسبی کمتر از گذشته است که باید با تبلیغات آن را علاج کرد، افزود: دولت اسلامی می تواند جامعه اسلامی پرورش دهد تا تمدن اسلامی را صادر کند و مسئله ترمیم و تأیید حوزه های علمیه کار یک دولت اسلامی است و این تحقق پیدا نکرده است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: هر چهار سال مردم می توانند انتخاب خوب برای تعیین رئیس جمهور داشته باشد و انتخاب خوب، ملاک می خواهد که مبلغان و علما باید ملاک‌های اسلامی و ملی را تفهیم کنند تا مردم در انتخابشان اشتباه نکنند.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، گفت: هزینه بزرگی دارد که انقلاب با این عظمت اما بی صدر رأی بیاورد اگر انتخاب درستی می‌بود بحث عراق در حدی نبود که به ایران اسلامی حمله نظامی کند و همه این هزینه ها بخاطر نوع انتخاب های آبکی و عدم توجه به ملاک‌ها است.

 

وی در پایان با تأکید بر اینکه انتخاب هم حق و هم تکلیف مردم است، افزود: مردم باید از بی تفاوتی خارج شوند و انتخاب اصلح داشته باشند تا تلخی ها دوباره تکرار نشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *