خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقتدار ایران اسلامی مدیون شهدا و خانواده شهداست / هزینه درمان، یک انسان سالم را بیمار می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقتدار ایران اسلامی مدیون شهدا و خانواده شهداست / هزینه درمان، یک انسان سالم را بیمار می کند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه اگر فداکاری های ایثارگران نبود، امروز ایران توسط استکبار جهانی بلعیده شده بود، گفت: اگر امام خمینی(ره)، شهدا و خانواده شهیدان نبودند، امروز جمهوری اسلامی در این اقتداری که قرار دارد، نمی بود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و مدیرکل بیمه سلامت استان ضمن تبریک ایام ولادت حضرت ولی عصر(عج)، گفت: خداوند متعال توفیق بزرگی به مسئولین جمهوری اسلامی ایران داده است، شکر این نعمت هم در هرچه بیشتر کار کردن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت:  گاهی در یک زمان انجام کارها ممکن است اما بعضی اوقات شاید ممکن نباشد، در شرایطی که قانون و امکانات ایجاب می کند باید به نحو شایسته خدمت رسانی انجام شود، آنجایی هم که ممکن نیست، مردم با بزرگواری خودشان با مسئولین همراه اند.

وی ادامه داد:  مدیریتی صادقانه تر از مدیریت والدین در خانواده نیست، اما این گونه هم نیست که همه خواسته های یک خانواده برآورده شود لذا باید تلاش شود تا بهترین خدمت رقم بخورد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی گفت: هرمقدار هم که برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران کار شود و خدمت رسانی شود زحمات آنها قابل جبران نیست، و پاداش آنها را خدا می دهد اما همواره باید توجه داشت که اگر ایثار، ایثارگران نبود لقمه بعدی استکبار بعد از فلسطین مظلوم، ایران اسلامی بود.

وی یاد آور شد: از دورانی که انگلیس در ایران  راه پا باز کرد و در زمان رضا شاه ملعون که آن همه از ثروت ایران را دزدید و تا فرزند رضا شاه(محمدرضا پهلوی) که تسلیم محض انگلیس، اسرائیل و آمریکا بود؛ اگر امام خمینی(قدس سره)، شهدا و خانواده شهیدان نبودند، امروز جمهوری اسلامی در این اقتداری که قرار دارد، نمی بود.

امام جمعه بیرجند در ادامه افزود: آنچه پیروز خواهد شد، عدالت اسلامی است، که ما نیز از نبود بی عدالتی رنج می بریم، که این نبود عدالت نیز به جهت نفوذ بیگانه است، نبود عدالت امروز در کل دنیا سر و صدا به پا کرده است به طوری که مردم کشورهای اروپایی با زبان خودشان حرف ما را می زنند و شما می بینید که در فرانسه نزدیک به دو سال است که کسی به درخواست مردم توجهی  ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی تصریح کرد: آنهایی که دیوانه وار در مقابل جریان شهدا ایستاده اند و می گویند همه گزینه ها روی میز است، بدانند که همه گزینه هایشان با شکست مواجه خواهد شد و روز به روز با رسوایی بیشتر مواجه خواهند شد، فلسطین ستون فقرات مظلومیت است، اما امروز علاوه بر فلسطین در کشورهای دیگر منطقه به جان مردم مظلوم افتاده اند ولی همه ی این‌ها با شکست مواجه خواهند شد.

نمانیده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: اصولاً خدمت رسانی به بندگان خدا از بهترین قربات الهی است، مردم ما در جهت خدمات رسانی سنگ تمام می گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی ادامه داد: خدمت به مریض، ضعیف و یتیم ثوابی دو چندان دارد، گاهی اگر برای فردی موارد بیمه ای حل نشده باشد، خرجی که درمان بیماری بر دوش او می گذارد باعث مشکلات فراوانی می شود، نرخ آزمایشات و داروها و معاینات گاهی به گونه ای است که یک انسان سالم را هم بیمار می کند، لذا برای تسهیل این خدمات و کمتر درگیر شدن مردم در بروکراسی های اداری تلاش شود تا به حداقل برسد.

وی در ادامه تاکید کرد: خدمت به مردم توفیق بزرگی است و برای این خدمت کردن نیت قربة الی الله کنید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی خطاب به مدیرکل بنیاد شهید استان گفت: نماد شهدا، میدان شهدا در شهر است، روزی که از حاشیه میدان شهدا در بیرجند رد می شدم متوجه شدم  این میدان در حال بازسازی است، لذا شما پیگیر باشید این بازسازی به نحوی صورت بگیرد که نماد میدان شهدا، بسیار گویا، کارشناسی و پیشرفته باشد.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *