خانه / گام دوم انقلاب / حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی: بدتر از ستمگران کسانی هستند که به کفار کمک می کنند/ باید خود را به انواع سلاح ها مجهز کرد

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی: بدتر از ستمگران کسانی هستند که به کفار کمک می کنند/ باید خود را به انواع سلاح ها مجهز کرد

به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در حوزه علمیه حضرت نرجس(س) اظهار کرد: طبق آیات قرآن و روایات، خداوند متعال مستضعفان را وارثان زمین قرار خواهد داد، اما باید توجه داشته باشیم که مستضعفان چه کسانی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه ما دارای اصول اولیه ای هستیم که همواره باید لحاظ گردد، افزود: به صورت سلیقگی، غیر علمی و احساسی عمل کردن نمی توان به اهداف رسید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان همواره باید به دنبال علل و اسباب حرکت کند، خاطر نشان کرد: به انتظار نشستن باید همراه با این اصل کلی باشد و آن اینکه خود انسان سرنوشتش را تعیین می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه هر علت و عللی که باعث سعادت انسان می شود را باید تعقیب کرد، ادامه داد: خداوند متعال جهاد را برای رفع موانع رشد و کمال قرار داده تا به آنچه باید برسیم، نزدیک شویم، لذا با اینکه شهادت از برترین مقامات انسان به شمار می رود اما هدف نیست بلکه در راه هدف قرار دارد.

 

وی گفت: جهاد تنها حالت نظامی ندارد بلکه دارای جهاد علمی، تبلیغاتی، کارشناسی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و… هستیم لذا باید خود را به انواع سلاح ها مجهز کرد تا بتوانیم در هر جهادی پیروز میدان باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بدتر از ستمگران کسانی هستند که به کفار کمک می کنند، افزود: متأسفانه امروز یک عده به اسم مسلمان در جبهه کفر کار می کنند و آن ها را یاری می دهند، آمریکا را بزک کرده و اقداماتشان را در سطح منطقه توجیه می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: امروز در مقابل قطب غرب که سمبل بی عدالتی است، جمعیت عدالت‌خواه ایستاده اند، لذا باید اقداماتمان بر اساس آن اصولی باشد که در قرآن پذیرفته شده است بنابراین ادعای مسلمانی به تنهایی کافی نمی باشد.

 

وی بیان داشت: باید نسبت به مسئله پیاده کردن حق، به خدا، هدف و روز حتمی که خواهد آمد ایمان داشته باشیم که البته ایمان به تنهایی کافی نیست و باید جنبه عملی نیز پیدا کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: دشمن هموراه در حال کار کردن است و می گوید همه گزینه ها بر روی میز قرار دارد، بنابراین باید در مقابل چنین دشمنی طرح و برنامه های کاربردی ارائه و پیاده کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: آن دسته از افرادی که به دنبال بهتر شدن و منتظر اصلاح واقعی هستند باید برای هر برنامه‌ی ریز و درشت خود طرح داشته باشند و آن ها را به مرحله اجرا گذارند.

 

وی یادآور شد: در طی این ۴۰ سال در میان خطرات بسیاری قرار گرفتیم اما به لطف خدا و رهبری رهبر انقلاب از تمامی سختی ها گذر کردیم، لذا اکنون در میانه راه قرار داریم و باید گام های بعدی را محکم‌تر برداشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز تفکر انقلابی در حال پیشرفت است، گفت: در گام دوم انقلاب باید در جهت اصلاح دولتی که مربی جامعه باشد قدم برداریم تا مردم از تربیت اسلامی بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در طول این ۴۰ سال هر دولتی که بر سر کار آمده، بر اساس سلیقه خود عمل کرده است در حالی که می بایست به اجرای قانون می پرداخت، لذا هر زمانی که دولت به قانون اساسی عمل کند آنگاه دارای جامعه ای اسلامی خواهیم شد که پس از آن به تمدن اسلامی خواهیم رسید.

 

وی در ادامه گفت: در آستانه ۵ اردیبهشت قرار داریم، روزی که آمریکا دست به کار شد و به صورت نظامی در طبس لشکر پیاده کرد، اما در عین حالی که همه خواب بودند، خداوند بیدار بود و جریان شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس را رقم زد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در طول این ۴۰ سال نیز آمریکا و هم پیمانانش شکست های سنگین دیگری را متحمل شده اند، اضافه کرد: توفیقاتی که در این ۴۰ سال کسب کرده ایم همه به لطف خدا بوده است و در هر جایی که نیاز شده، دست غیب به کمکمان آمده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: کسانی که پیش از ظهور حضرت مهدی(عج) انجام وظیفه کرده و در راه خدا جهاد کنند، اجر و مقامشان نسبت به افرادی که بعد از ظهور ایمان بیاورند بیشتر است و این امتیاز در این شرایط آخرالزمانی به شما تعلق دارد.

 

انتهای پیام/ط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *