خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پیام شهدا «بر دوش گرفتن کار مردم» است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پیام شهدا «بر دوش گرفتن کار مردم» است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه پیام شهدا بر دوش گرفتن کار مردم است، گفت: باید در مسیر شهدا حرکت کنیم تا زندگی برای ما خسران نباشد.

ه گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (۲۰ آبان) در دیدار با معاون بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور اظهار کرد: آنچه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت رسانی بهتر به جانبازان و آزادگان و بازماندگان انجام می شود همه در راستای سفر ۴۰ روزه حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد علیه السلام به عنوان ابلاغ پیام شهدا کربلا است.

وی بیان کرد: امروز بعد از ۱۴۰۰ سال آنچه در مقابل ستمگران و یزید و شمرهای زمان اتفاق می افتد حضور بیش از ۲۰ میلیونی جمعیت عاشقان با پای برهنه و عصا از کودک و زن و جوان و پیر در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضور گسترده مردم در پیاده روی اربعین حسینی همان پیام شهدا است که آغاز آن را حضرت زینب و امام سجاد علیه السلام در تاریخ زدند و پیام « کُلُّ یَوْمٍ عَاشُورَا و کُلُّ أَرْضٍ کَرْبَلاء» را بخش نامه کردند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با اشاره به جاماندگان از راهپیمایی اربعین حسینی، افزود: این افراد نیز امسال در شهرهای خود از جمله تهران در روز اربعین از میدان امام حسین علیه السلام تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی پیاده روی کردند.

وی با بیان اینکه مردم باید راه خود را انتخاب کنند، ادامه داد: شهدای ایران اسلامی از قبل انقلاب تا امروز و شهدای مدافع حرم همه یک پیام دارند که کار مردم را بردوش بگیریم و به آنان خدمت رسانی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: شهدا کار خود را به خوبی انجام دادند اما بسیاری از کارها بر روی زمین است که ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و امروز این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عبادی با بیان اینکه امیدواریم مردم جهان از زندان تنگ و ننگی که به دست ستمگران به وجود آمده آزاد شوند، گفت: امروز دنیا پر از ظلم و جور شده اما مسلم است که این گونه نخواهد ماند و ما باید در مسیر شهدا حرکت کنیم تا زندگی برای ما خسران نباشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *