خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم همکاری آحاد مردم با دولت انقلابی برای افزایش قدرت ملی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: لزوم همکاری آحاد مردم با دولت انقلابی برای افزایش قدرت ملی

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه در شرایطی که دولت حتی استراحت نمی کند اما برخی تقبل و گران فروشی و احتکار می کنند که با انسانیت سازگار نیست، گفت: امروز باید تلاش کنیم با همکاری همه بتوانیم قدرت ملی و منافع ملی خود را بدست بیاوریم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیدعلیرضا عبادی امروز (۲۸خرداد) در دیدار با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان جهاد سازندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: این انقلاب وقتی آمد مثل نظام تکوین و خلقت که وقتی بدن متوکن می شود، نهادهایی تأسیس شد که نسبت به نیازهای آن روز کارساز بودند و هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی از این نهادها به کیفیتی از آنچه بودند به تحلیل بردند اما برخی هم ماندند ولی به نحوی تضعیف شدند و جمهی ای ازن نهادها قوی شدند و کارساز بودند.

وی با بیان اینکه جهاد سازندگی یک تجربه بسیار با ارزشی بود و سازندگی آن تنها برای امور اجتماعی نبود بلکه برای خود افراد هم سازنده بود، تصریح کرد: نیروهای جهاد سازندگی روحیه توحیدی و خدمت رسانی بدون توقع داشتند و اضافه کار یو حق مأموریتی طلب نمی کردند و نقش خود را در جای جای کشور به صورت محسوس انجام می دادند.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی عبادی ادامه داد: اکنون سخن از بازسازی جهاد سازندگی است با توجه به حجم عظیمی که بر دوش دولت افتاده و مشکلاتی که از دولت های قبل به ارث مانده است.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی باید اصلاحاتی در پرداخت یارانه ها ناگزیر انجام می شد، گفت: امروز باید آحاد مردم با دولت انقلابی برای منافع ملی همکاری کنند و اینکه متاسفانه کسانی کارشکنی می کنند خیلی بی انصاف است و این ریشه خود زدن محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایطی که دولت حتی استراحت نمی کند اما برخی تقبل و گران فروشی و احتکار می کنند که با انسانیت سازگار نیست، بیان کرد: امروز باید تلاش کنیم با همکاری همه بتوانیم قدرت ملی و منافع ملی خود را بدست بیاوریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *