خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پشتکار و جدیت کادر درمان در به حداقل رساندن آمار کرونا جای تشکر دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پشتکار و جدیت کادر درمان در به حداقل رساندن آمار کرونا جای تشکر دارد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه در زمان شیوع ویروس کرونا روزی تا ۷۰۰ نفر جان خود را از دست می دادند، گفت: با تلاش و کوشش کادر درمان و جدیت دولت این رقم به صفر نزدیک می شود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی ، حجت الاسلام و المسلمین حاج اقای عبادی صبح امروز (۲۲ ادریبهشت ماه) در دیدار با رییس شورای کلان منطقه ۹ آمایشی حوزه آموزش و سلامت در کشور، بیان کرد: در مجموع بعد از اینکه روزی ۷۰۰ نفر در شیوع کرونا از دست ما می رفتند با تلاش و کوشش مجموعه دست اندرکاران بهداشت و درمان، جدیت دولت و پشتکار برخی مسئولین این رقم به صفر نزدیک می شود که جای دعا و تشکر است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:  انسان یک موجودی است که بیماری او تنها ویروس نیست، در زمان تصدی آقای قاضی زاده هاشمی، در اوج درگیری گروهک های تکفیری و قتل عام مردم، از ایشان پرسیدم «که این چه ویروسی است که انسان های سالم را به کام مرگ می کشاند، تنها به آنها ختم نمی شود، در سرتاسر جهان خانواده ها را درگیر کرده یا در کف خیابان مشکلاتی ایجاد می کند.»

 

وی ادامه داد:  در برخی رسانه ها اعلام می شود که در ایران به طور متوسط روزی هزار سقط جنین رخ می دهد، تا بیماری های اقتصادی و بیماری های سیاسی که بسیاری از این بیماری های روان تنی علل و عوامل دیگر دارد که در جهت تاثیر و تضعیفی که دارد، تن نیروی دفاعی خود را از دست می دهد.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی گفت:  بیش از هرچیز امروز بیماری های اخلاقی جامعه بشری را تهدید می کند، راهش این است که همه باهم هر کس هرگوشه ای مسئولیتی را بر عهده گرفته، به نحو احسن انجام دهد و در محدوده ای که می توانیم موثر باشیم، کار خود را انجام دهیم.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد:  یکی از مشکلاتی که از گذشته داشتیم و بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی هم گفتند، محصول خون مردم یعنی قانون اساسی را باید اجرا کرد، اما تا کنون دولت ها قانون اساسی را اجرا نکرده و بیشتر به منافع حزب خود پرداختند و کمتر به قانون اساسی و منافع نظام پرداخته شده است.

 

وی افزود: امیدواریم که آزمون و خطاها ما را به یک نتیجه ای برساند که راه را بر اساس قانون طی کرده و مسائل حزبی و سلیقگی را کنار بگذاریم، امروز زمینه مساعدی است، در کنار ده ها قضیه، مسائل مربوط به سلامت مردم از نظر جسمی است که قدم هایی که اخیراً برای بیمه برداشته شده است، خوب است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها تاکید دارند که به گونه ای طراحی کنید که آن کسی که مریض دارد غصه اش فقط بیمار داری باشد، اما بسیاری غصه مسائل اقتصادی می چربد به مشکل بیماری آن فرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی در پایان خاطر نشان کرد:  با وجود مشکلات زیادی که به ارث مانده برای دولت اما خوب کار می کند و باید مسائل همسو پیش رود.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *