خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: حضرت امام حسین علیه السلام سمبل مبارزه با استکبار و استعمار است / مردم با حضور در اربعین حسینی زمینه‌ انتظار عملی ظهور حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم نمایند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: حضرت امام حسین علیه السلام سمبل مبارزه با استکبار و استعمار است / مردم با حضور در اربعین حسینی زمینه‌ انتظار عملی ظهور حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه امام حسین (ع) سمبل مبارزه با استکبار و استعمار است، گفت: مردم از سراسر دنیا در اربعین حسینی شرکت می کنند و این نشان می دهند که مردم جهان راه خود را پیدا کرده اند و از وحشی گری های غرب به تنگ آمده اند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز ( ۲۱ اردیبهشت ) در دیدار با رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه انسان در دنیا و آخرت حُب و بغض است، گفت: امروز بحث حُب و ولایت در میان مردم به صورت خودجوش رو به  افزایش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: نحوه رفتار ستاد بازسازی عتبات با مردم باعث افزایش اعتماد بین آنان شده است و این موضوع یک سرمایه بزرگ و بی بدیل محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسملین آقای عبادی، گفت: اروپائی‌ها و آمریکایی‌ها با قتل، ویرانی، آواره گی‌ و وحشی‌گری‌ عرصه را بر همه مردم تنگ و امنیت را از آنان سلب کرده‌اند و مردم بدنبال پناه می گردند.

امام جمعه بیرجند افزود: امیدواریم که شرایط مساعد دنیا تغییر کند و این وحشی گری‌های غربی را خاتمه بدهد که این‌ها بر سر مردم چه آورده‌اند و هر جا فتنه‌ای وجود داشت مربوط به این ها می شد که در تاریخ و از زمان معاصر هم پیداست.

وی ادامه داد: حضور مردم در اربعین مسئله جهانی است منحصر به شیعه و مسلمان و غیر مسلمان نیست و مردم از سراسر جهان  حضور پیدا می کنند و این بدان معنی است که مردم آدرسشان را پیدا کرده‌اند و می بینید که اُسقف یا کشیش مسیحی صلیبش را کنار می گذارد و خاک امام حسین علیه السلام را سجده می کند و از آنجا آدرس حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) را می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس را با حضور با شکوه برگزار کردند، بنابراین اربعین حسینی در صورت عدم وجود موانع باشکوه برگزار خواهد شد و مردم در کربلا حضور پیدا می کنند و یا در شهرهای خودشان به صاحت قدس ائمه معصومین و بالاخص حضرت امام حسین علیه السلام  که سمبل مبارزه با استکبار و استعمار است، زمینه انتظار عملی ظهور حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) فرزند حسین علیه السلام را فراهم نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *