خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: وحشت دشمن از رویش جوانان و نوجوانان انقلابی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: وحشت دشمن از رویش جوانان و نوجوانان انقلابی

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه این قرن، قرن دیانت است و بی دین ها سر از رسوایی در می آورند، گفت: امروز وقت آن رسیده به اصالت انسانی و فطرت خدادادی خود برگردیم و براساس عدالت، صداقت و محبت الگوی ملت های دیگر باشیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی ، حجت الاسلام و المسلمین حاج اقای عبادی صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهار کرد: عید اسلامی و انسانی مرحله به مرحله رسیدن به خودسازی است تا به آن عید برسید و در کنار این مسئله، این هم جای تبریک دارد که وقتی گرفتار کرونا بودیم روزی تا ۷۰۰ نفر جان خود را از دست می دادند اما این آمار اکنون با همت دولت و مسئولان انقلابی به صفر نزدیک می شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه در سال های گذشته اعمال سلیقه و‌ نفوذ و اختلافات فکری و حزبی و گسیختگی در داخل کشور داشتیم، افزود: خوشبختانه امروز این هماهنگی مردم و دولت مردمی، مجلس انقلابی و قوه قضاییه هوشیار و همپای نظام جمهوری اسلامی جای تبریک دارد.

وی با بیان تهدیدات دشمن مبنی بر اینکه دیگر ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمنی نخواهد بود، عنوان کرد: اما حضور شما در میدان وضعیت را به گونه ای رقم زد که اکنون دشمن در حال نابودی است و شما پیروز میدان هستید.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی خاطرنشان کرد: رویش جوانان با ایمان و انقلابی که به صورت خودجوش در صحنه های مختلف حاضر و احساس مسئولیت می کنند خیلی جای تبریک دارد و امروز با رویش این جوانان عزیز الحق جای سپاسگزاری است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه حتی حضور نوجوانان و اجرای سرود «سلام فرمانده»، دشمنان را به زوزه در آورده است، تصریح کرد: امروز دشمن از رویش جوانان و نوجوانان انقلابی و‌ حضور مردم در میدان دچار وحشت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی به برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» اشاره و تأکید کرد: از این برنامه مستند و فراگیر جهانی به سادگی عبور نکنید چون پیام این برنامه این است که مکتب های مادی در بن بست قرار گرفتند و در نتیجه بشر به پوچی رسیده است همین خودکشی ها و پوچی که امروز در غرب می بینید.

وی ادامه داد: غرب و مکتب لیبرال در ۲ قرن اخیر بشر را فریب داده و او را از راه اصیل فطرت انسانی و فلسفه عقلی و دینی و تعلیمات وحیانی بازداشته است و مکتب های آنان دروغ از کار درآمده است.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر امروز بشر برای جبران خیانت های ۲ قرن گذشته باید به اسلام و اصل عدالت بازگردد، گفت: در احادیث و آیات قرآن توصیه بسیاری به رعایت تقوا شده است و کلید واژه اصلاح همه امور برگشت به تقوا است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی تأکید کرد: برای اصلاح مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، خانوادگی، فرهنگی و …  این نیست که یک دولتی بیاید تا همه اینها را اصلاح کند بلکه تک تک افراد جامعه مسئولیم خود را اصلاح کنیم و برای انسان مسلمان متقی این بد است که هر روز دیگری بیاید کار ما را کنترل کند چون یعنی کار من درست نیست بنابراین مسلمانی این است که خودمان خلاف و خطا نکنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه افزود: همه شرایط امروز فراهم شده که به فطرت و دین الهی بازگردیم و قرن کنونی، قرن دیانت است و بی دین ها سر از رسوایی در می آورند.

وی در پایان تأکید کرد: مسلمان باید معیار و الگوی باشند و خود را به هیچ چیزی حتی اگر زرق و برق دارند، نفروشند و امروز وقت آن رسیده به اصالت انسانی و فطرت خدادادی خود برگردیم و براساس عدالت و صداقت و محبت الگوی ملت های دیگر باشیم.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *