خانه / تاپ خبر / ابلاغ سلام ویژه مقام معظم رهبری به جانبازان بیرجندی توسط نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

ابلاغ سلام ویژه مقام معظم رهبری به جانبازان بیرجندی توسط نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز به مناسبت ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز به همراه چندین تن از مسئولان استانی با حضور در منزل آقایان حسن شفیعی جانباز ۶۵ درصد، اسحاق شبانی جانباز ۵۵ درصد و  محمد محمودی جانباز ۵۵ درصد از صبوری و ولایتمداری این جانبازان و خانواده آنان تجلیل و قدردانی کرد.

وی در دیدار با آقای شبانی ضمن تبریک اعیاد شعانیه و روز جانباز گفت: خداوند به جانبازان افتخار بزرگی داده است و روز میلاد قمربنی هاشم(علیه السلام) به افتخار جانبازان عزیز در ایران اسلامی تعلق گرفته است.

امام جمعه بیرجند  افزود:  دنیا در هر شرایطی که باشیم پشت سر خواهیم گذاشت اما مهم آن آزمایش الهی است که با توفیق خدا در آزمایش پیروز شویم، زمانی که قریب به ۴۰ کشور به ایران اسلامی حمله کرده بودند و دین، ناموس و امنیت در خطر بود و آزمایش بزرگی بود، کسانی بی تفاوت از این آزمایش گذاشتند اما افرادی شهید شدند و تعدادی نیز اسیر و بخشی نیز در این از خود گذشتگی مدال افتخار روز مدال حضرت ابوالفضل(علیه السلام) را گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در ادامه گفت:  مردم ما حق معنوی جانبازان را فراموش نمی کنند چراکه آنها اسناد انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با آقای حسن شفیعی بیان داشت: کسانی از جانبازان عزیز در شرایط سختی هستند که اگر با آنها بنشینید به گونه ای حرف می زنند که به مخاطب خود روحیه می دهند که حقش نیز همین است، آنچه که مهم است از خود گذشتن برای رضای خدا است حال چه نصیب شود موضوع دیگری است اما مهم آن لحظه ای است که از خود بگذرد.

وی افزود: ما همه به محضر جانبازان و ایثارگران احساس حقارت می کنیم، زیرا آنها سود بردند چراکه با خدا معامله کردند و خداوند این معامله را پذیرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در دیدار با آقای محمد محمودی خاطر نشان کرد: امیداوریم که خداوند از همه آنهایی که قدمی در راه رضای خدا برداشتند قبول کند، انسان در سر چهارراه زندگی در اول نوجوانی عمری را درپیش دارد، از هرکسی بپرسید که این عمرتان قیمتش چقدر است، سوال خیلی نامربوط تصور می کند، چراکه نمی شود عمر را قیمت گذاشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اما گذر زمان عمر را از ما می گیرد، جوانی نمی ماند، مثل شمع تمام می شود، حال این عمر را به چند می ارزد، این کالا دیگر خریدار ندارد، آنهایی که در آزمایشی که پیش آمد و جنگ تمام کفر با تمام اسلام بود، عمرشان و حیاتشان را به بالاترین نرخ به خدا اهدا کردند و بیشترین سود را بردند.

وی افزود: روزگار در گذر زمان همه آنچه را که به ما داده پس می گیرد اما در اینجا مشخص می شود که سود برای شهدا و جانبازان است و کسانی که برای جامعه ایثارکردند، عمر باقی نمی ماند و مانند آفتاب غروب میکند، لذا به جانبازان تبریک می گوییم چرا که حیثیت آنها به حیثیت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) گره خورده است.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *