خانه / سخنرانی / پیام ها و نامه ها / دعوت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن

دعوت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، متن پیام حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی :”ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم ”

در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، این در حالی است که در طی این چهار دهه گذشته فشار استکبار جهانی هیچ‌گاه نتوانسته است، ذره ای در اعتقاد و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی خدشه‌ای وارد سازد. در این دوران، شاهد فتنه‌ها، تحریم‌ها و فراز و فرودهای بسیار بوده‌ایم. امروز به فضل الهی انقلاب اسلامی، به عنوان الگوی “ما می توانیم” و “ایثار و مقاومت” فراروی آزادی‌خواهان منطقه و جهان قرار گرفته است.

اینجانب در آستانه این روز بزرگ و تاریخی از یکایک مردم شریف، مؤمن و انقلابی استان خراسان جنوبی دعوت مي كنم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن  ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهداي عزيز، جلوه های عظمت وصف ناپذیر انقلاب اسلامی و اراده آهنین خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذارند.

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *