خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مردم اطلاع رسانی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مردم اطلاع رسانی شود

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه بنیاد برکت در به کارگیری ها، ساخت و سازها و مخصوصا اشتغال که با مطالعات جدید و کارشناسی شده تعقیب می شود سوابق پرخدمتی دارد، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قسمت های مختلف کارهای با کیفیتی انجام می دهد اما اطلاع رسانی به مردم باید به اندازه لازم باشد تا مردم بدانند چه کارهایی انجام شده است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند،حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فدائیان اسلام علی الخصوص شهید نواب صفوی و یاران این شهید گفت:  شهید نواب صفوی و یارانش با خون خود شرایط جهان را تغییر دادند و السابقون السابقون اولئک المقربون شدند، در حال حاضر کارهای خیری که انجام می شود یا مبارزه با باطلی که انجام می گیرد در تدام راه آن ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، بیان کرد: بنیاد برکت در به کارگیری ها، ساخت و سازها و مخصوصا اشتغال که با مطالعات جدید و کارشناسی شده تعقیب می شود سوابق پرخدمتی دارد ، اگر اشتغال به معنی صحیحش انجام شود مسئله فرزند آوری هم همراه آن است.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها نسبت به مسئله فرزندآوری فرمایشات حساسی را فرمودند که کارشناسان هم دقیقا همان را می گویند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، اظهار داشت: کاهش فرزندآوری علل و اسباب مختلفی دارد، بعضی مربوط به امور معیشتی می شود، بعضی مربوط به مسائل فرهنگی و اعتقادات می شود و بعضی هم مربوط به امور تبلیغاتی که افراد تحت تاثیر برنامه های بیگانه قرار می گیرند و گول می خورند.

وی ادامه داد: متاسفانه جریاناتی است که از آن ها به عنوان جریانات نفوذی باید تعبیر کرد، گاهی از رسانه ها اعلام می شود که در ایران روزانه هزار سقط جنین انجام می شود، این همه تشکیلات در جهت کنترل کرونا به وجود آمد که به جا هم بود و واقعا دست این دولت هم درد نکند که آمار روزانه تلفات کرونا از روزی بیش از ۷۰۰ نفر به روزی ۱۷ نفر رسانده است، اما مسئله روزی ۱۰۰۰ سقط جنین یک قتل عام است، به چه دلیل روی این موضوع هیچ حساسیتی نیست؛ چرا آن را هم مانند کرونا کنترل نمی کنید؟

امام جمعه بیرجند، گفت: گاهی گزارشاتی داریم وقتی خانم باردار به پزشک و سونوگرافی مراجعه می کند عناصری اول او را به سقط جنین تشویق می کنند و در مرحله بعد او را تهدید می کنند که اگر سقط نکند این فرزند ناقص است و بعد از تولد مشکلاتی ایجاد می کند، بعضی افراد تحت تاثیر قرار می گیرند و جنین را سقط می کنند، بعضی هم صاحب اراده هستند و این کار را نمی کنند و وقتی بچه به دنیا می آید سالم و باهوش است که بنده مواردی را به طور مستند سراغ دارم، مشخص است تشکیلاتی نفوذی روی این قضیه در حال کار کردن است؛ چرا نسبت به این موضوع اقدامی نمی شود؟ کشتن روزی ۱۰۰۰ نفر انسان یک جنگ است.

وی افزود: افرادی هم که بر خلاف تبلیغات سوء بیگانه بیش از دو فرزند دارند باید تشویق و کمک شوند، حتما آمار، ارقام و آدرس آن ها را دارید که در استان چند نفر هستند و در کجا زندگی می کنند، ما نمونه ای در اینجا داریم که نُه فرزند دارد و حتی فقیر هم هست و با توکل بر خدا زندگی می کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اصولا مردمی که ایمان دارند تحت تبلیغ بیگانه و دوست نادان قرار نمی گیرند، این افراد از خود اراده دارند و تسلیم حرف هایی که دشمن القاء می کند نمی شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، ابراز داشت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قسمت های مختلف کارهای با کیفیتی انجام می دهد اما اطلاع رسانی به مردم باید به اندازه لازم باشد تا مردم بدانند چه کارهایی انجام شده است، این اطلاع رسانی ها می تواند از طریق صدا و سیما، روزنامه ها و سایر رسانه ها صورت بگیرد، این کار بسیار خوب است چون خوشنودی را باید به مردم هدیه کرد.

وی ادامه داد: مردم اگر نسبت به کارها و خدماتی که صورت می گیرد اطلاعی نداشته باشند دروغ دیگران را باور می کنند، شما راست ها را بگویید تا مردم دروغ ها را باور نکنند چون بیگانه پرست از دروغ، تهمت و شایعه در فضای حقیقی و مجازی پروایی ندارد، شما آدرس صحیح را به مردم بدهید تا مردم تحت تاثیر بیگانه قرار نگیرند، مسئله خوشنودی مردم یک اصل است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *