خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آمریکا و کشورهای خائن اروپایی امروز در مقابل انقلاب اسلامی به حالت بدبختی افتاده اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: آمریکا و کشورهای خائن اروپایی امروز در مقابل انقلاب اسلامی به حالت بدبختی افتاده اند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه این انقلاب در بیداری جهانی و در مقابله با استکبار و ستمگر نقش مهمی دارد، گفت: قدرت آنچنانی کشورهای خائن اروپا به سرکردگی آمریکا امروز در مقابل انقلاب و آثار وضعی انقلاب به این حالت بدبختی افتاده است به حدی که آن ها حتی نمی توانند بیماری خود را علاج کنند و الحمدلله ابتکار عمل به برکت انقلاب اسلامی در عناصر مختلف ضد استکبار غرب است که آن ابرقدرت را به اینجا کشاند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با امام جمعه و دست اندرکاران مراسم بزرگداشت روز شهرستان سربیشه ضمن تسلیت رحلت حضرت ام البنین(س)، گفت: تشریف فرمایی شما خاطرات سال ۵۷ را برای بنده تداعی می کند خداوند به همه شما خیر دهد و ارواح طیبه همه شهدا و بالاخص شهدای شهرستان سربسشه را با شهدای کربلا محشور کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: انتخاب روز تشییع شهدا در شهرستان سربیشه به عنوان روز این شهرستان یک حُسن انتخاب است و نشان از تداوم اهداف شهدا است، شهادت یک نقطه تاریخی نیست بلکه یک نقطه جریانی است، معنی کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا و کل شهر محرم همین است، کربلا، عاشورا و محرم یک نقطه تاریخی و جغرافیایی نیستتند بلکه این ها جریان هستند.

وی افزود: اگر چه افتخار شهدا از خانواده معظم آن ها شروع می شود اما در آن ها خلاصه نمی شود، باید همه نسل ها از نور وجودی شهدا و خیری که در دنیا و شفاعتی که در آخرت دارند برخوردار شوند همچنان که اصل انقلاب ما این گونه است، این انقلاب مربوط به یک قوم و کشور نیست، این انقلاب تجدید اسلام است، اسلام دین خدا برای همه خلق خداست، این انقلاب هم همه نقاط جغرافیایی و تاریخی را در بر می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، بیان کرد: انواع و اقسام فشارهای تاریخی و استبدادهای داخلی دین خدا را در انزوا قرار دادند ولی از ۲۰۰ سال قبل که استعمار خارجی و استبداد داخلی عرصه را بر مردم تنگ کردند و خصوصا بعد از جنگ های جهانی اول و دوم که قتل و خون ریزی و یاس و ناامیدی و … همه دنیا را فراگرفت استکبار از این فرصت حداکثر سوء استفاده را کرد در حالی که به ملت ها اجازه هیچ سخن نمی دادند این ها برای جامعه به اصطلاح سازمان ملل، شورای امنیت، حقوق بشر، حقوق کودک و زن ساختند و در این تاریکستان از همه اهرم های که می توانند بر دنیا سلطه پیدا کنند تعبیه کردند اما چه سازمان ملل، شورای امنیت و حقوق بشری؟

وی ادامه داد: اگر شما به گذشته برگردید می بینید همزمان با این تاسیسات، آن ها کشورها را اشغال و ملت ها را نابود کردند و بدون هیچ قانونی به کشورها ورود پیدا کردند و هر که را خواستند به اسم این الفاظ دهان پرکن کشتند، نابود کردند و شکنجه کردند.

امام جمعه بیرجند، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که فلسطین را اشغال و مردم آن را آواره کرده است، آن ها هر چه خواستند کشتند و در کنار این ادعای حقوق بشر هم دارند، این موضوع منحصر به فلسطین نیست، از میانمار و شرق دور که خانه های مسلمانان را آتش می زنند گرفته تا نیجریه در آفریقا و غرب آسیا آن ها چه می کنند؟ آمریکا به عنوان سرکرده استکبار جهانی به ۵۰ کشور ورود پیدا کرده و هر چه توانسته نابود و تصرف کرده تا برسد به جریانات جنگ تحمیلی که بر مردم ایران تحمیل شد.

وی ادامه داد: جالب اینجاست، رسوایی به حدی است که صدام را که تحریک کردند و او در تلوزیون قرارداد الجزایر را پاره کرد و ‌گفت یک هفته دیگر در تهران با من مصاحبه کنید اما وقتی از آن ها شکایت شد گفتند ببینیم چه کسی متجاوز بوده است، آن ها ۸ سال دنبال متجاوز بودند که آیا ایران تجاوز کرده یا نه؟ بعد هشت سال چطور شد که اظهارنظر کردند؟ دلیل آن این بود که دیدند نیروی انقلابی ایران قالب است و برای آن ها صرفه ای ندارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، بیان کرد: متجاوزین به یمن ائتلافی شامل اروپایی ها، آمریکایی ها و مرتجعین منطقه هستند که چون از یمن بوی ذخایر نفت از یمن می آمد فقیرترین کشور عربی را مورد تجاوز قرار دادند، بنا بود آن ها ظرف یک هفته کارشان را تمام کنند اما یک هفته آن ها هفت سال شد.

وی افزود: هر وقت یمنی‌ها ضرب شصتی نشان می‌دهند صدای این استکبارگران به عنوان حقوق بشر بلند می‌شود اما خودشان شبانه روز مرد و زن، پیر و جوان و کودک را می‌‎کشند و از شورای امنیت، سازمان ملل و حقوق بشر خبری نیست!

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، گفت: استکبارگران داعش، القاعده، سپاه صحابه، النصره و سایر جنایتکاران را ساختند و در عراق، سوریه، لبنان و سایر کشورها از آن ها حمایت کردند و انواع فتنه ها را ایجاد کردند، آن ها تعداد زیادی را کشتند و آواره کردند، هر چند وقت رسانه ها اعلام می کنند که چند هزار کودک پناهجو در اروپا ناپدید شد، چندی بعد مجدد اعلام می کنند چند هزار کودک دیگر ناپدید شدند، حقوق بشر و کودک کجاست؟

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی جلوی این جنایتکاران و استکبارگران نمی‌ایستاد آن ها کار را یکسره کرده بودند، این انقلاب در بیداری جهانی و در مقابله با استکبار و ستمگر نقش مهمی دارد، اگر سلیمانی‌ها و سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نبودند و آنها غلبه می کردند اجازه نمی‌دادند یک قطره آب از گلوی کسی پایین برود.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، اظهار داشت: خدای متعال که حافظ دینش است چنان تقدیر فرمود که در سال ۵۷ این انقلاب با رهبری دینی به وجود آمد و امروز آن دو قدرت شرق و غرب را که به تعبیر علامه مطهری مانند دو بال مقراز بودند که اسلام را مقراز کنند، شوروی از بین رفت و امروز موضع روسیه ضد استکبار غرب است این در حالی بود که کمونیست در بلوک شرق یک خطر برای اسلام بود و بعد از آن که او سقوط کرد خطر بدتری آمد و یلتسین به عنوان رییس جمهور روسیه آمد یک آدم غرب گرا بود و روسیه متاسفانه بعد از آن در واقع ایالتی از آمریکا شد و آن ها کاملا تسلط داشتند.

وی ادامه داد: خدای متعال در تبدیل و تبدل ها را به گونه ای قرار داد که روسیه آنچنانی به یک موضع ضد استکبار غرب تبدیل شد و آن عراقی که صدام آن را علیه ما به دستور غرب تجهیز کرده بود شد برادر ما شد که در طول تاریخ هم برادر بودیم و دشمن خواست بین ما جدایی بیندازد و روح پاک سردار رشید اسلام و سپهبد بزرگوار حاج قاسم با ابومهدی المهندس این پیوند را بیش از هر زمانی محکم کرد و به عراق امروز تبدیل شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، بیان کرد: قدرت آنچنانی کشورهای خائن اروپا به سرکردگی آمریکا امروز در مقابل انقلاب و آثار وضعی انقلاب به این حالت بدبختی افتاده است به حدی که آن ها حتی نمی توانند بیماری خود را علاج کنند و الحمدلله ابتکار عمل به برکت انقلاب اسلامی در عناصر مختلف ضد استکبار غرب است که آن ابرقدرت را به اینجا کشاند.

وی افزود:‌ در زمان رضاشاه پلید که عامل استعمار و انگلیس بود و آن همه ضایعات و قتل و کشتار بر مردم مظلوم ما قرار داد عده‌ای از تجار تهران خدمت آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی رسیدند و از ایشان درخواست کردند که وضع مردم خراب است و برای مردم هیچ رمقی نمانده و از گرسنگی می میرند،شما لااقل به رضاخان هشدار دهید شاید ظلمش بر مردم کم شود، ایشان فرمودند من می‌‎نویسم ولی او به حرف من گوش نمی‌دهد و این کار روح الله است که خواهد آمد و شرایط را عوض خواهد کرد.

امام جمعه بیرجند در پایان، اظهار داشت: در چنین انقلابی که نجات بشر در آن مطرح است همان طور که نگران بشر هستیم حتی ملت ها و مردم کشورهای غربی هم طالب عدالت هستند و نامه‌هایی که مقام معظم رهبری برای جوانان اروپایی نوشتند حساب شده است، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در همین روزهای اخیر به غربی ها هشدار داد که انتقام از دشمنان به خاطر توطئه عظیم به شهادت رساندن سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس انجام دادند در خانه خود آن ها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همین روزهای اخیر رسانه ها نوشتند در چهار روز چهارصد نفر در آمریکا ترور شدند، چند سال است که در خیابان های فرانسه تظاهرات می شود که حتی کرونا هم مانع آن نشد، انگلیس، آلمان و آمریکا بدتر از فرانسه هستند و این ها آثار انقلابی است که شما به رهبری امام خمینی(ره) انجام دادید تا ان شاء الله این پرچم به دست صاحب اصلی سپرده شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *