خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با خانواده شهید جهانگیر نقدی پور دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با خانواده شهید جهانگیر نقدی پور دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با خانواده شهید جهانگیر نقدی پور، گفت: خانواده شهدا سند انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آیه إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ، ابراز داشت: آنچه که ما درباره شهدا که با جان و مال خود در راه خدا معامله یکجا کردند تا دین خدا حفظ شود می‌بینیم ظاهر قضیه است اما باطن قضیه یک کمال نامحدود است.

وی افزود: دین خدا ناموس خداست و آنقدر اهمیت دارد که همه پیغمبران، وجود مقدس حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) و بقیه ائمه فدای دین خدا شوند، ایثارگران جامعه اسلامی و انقلابی نیز راه امام حسین (علیه السلام) را ادامه دادند و با خدا معامله کردند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، اظهار داشت: ما هر چه داریم از برکت شهدا و ایثارگران راه دین است چون مستکبرین در هر جا سلطه پیدا می کنند جان، مال، ناموس، حیثیت، دین و عقیده مردم را از بین می برند.

وی ادامه داد: اینکه امروز شما در عرصه بین الملل سرفراز هستید از آثار خون شهدا است والا صدام ظرف یک هفته می خواست بیاید و در تهران مصاحبه کند و منافقین می خواستند قتل عام ایجاد کنند و با انواع فتنه ها و اقدامات انقلاب را نابود کنند اما این رادمردان راه خدا بودند که جان، مال، ناموس، استقلال و عقیده مردم را نگه داشتند.

امام جمعه بیرجند در پایان، ابراز داشت: اینکه پیکر یک شهید شناسایی نمی شود و در مراکز مهم استان های مختلف به عنوان شهید گمنام دفن می شود پیداست که جامعه آغوش خود را برای پذیرا شدن فرزندان شهیدش باز کرده است.

وی افزود: امروز که این شهید گمنام تحت عنوان شهید خوشنام احراز هویت شده و خانواده محترم این شهید به ما افتخار دادند که در خدمتشان باشیم از ایشان خواستاریم این شهید طبق خواسته جوانان و مردم ما در این شهر تثبیت شود، چون آغوشش جوانان و مردم این شهر برای وجود مقدس این شهید بزرگوار باز است و مسلم توقع جامعه ما درخواستی است که امیدواریم مورد قبول وارد شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *