خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جامعه قدردان تلاش ها و فعالیت های نیروی انتظامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جامعه قدردان تلاش ها و فعالیت های نیروی انتظامی است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه ماموریت، تلاش و فعالیت پلیس یکی دو تا که نیست، همه افراد در هر پستی که هستند دوست ما بوده و کمال ما را می خواهند و طرفدار قانون، مقررات و رشد می باشند، اظهارداشت: آمار و ارقام تخلفات علی الخصوص مسائل رعایت قوانین و مقررات رانندگی با جان و مال افراد ربط دارد نگران کننده است، وقتی متاسفانه این آمار رو به رشد است چه باید کرد؟

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، گفت: تمام امور عالم بر اساس قانون است و حرکت اشیاء از نقص به کمال طی فرمول انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، بیان کرد: وقتی می گوییم یک فیلسوف یعنی کسی که به اصول و قوانین عقلی تسلط دارد، وقتی می گوییم دانشمند یعنی شخصی که به قوانین علمی در زاویه به زاویه این جهان تسلط دارد، وقتی می گوییم فقیه یعنی فردی که به قوانین فقه و وحیانی آگاهی دارد، وقتی می گوییم مکتشف یعنی آن کسی که تحقیقاتی کرده و مسائل جدیدی را از عالم کشف کرده است.

وی افزود: اشیائی که در حرکت های طبیعی بر اساس مانند حیوانات و به صورت غریزی راه را طی می کنند، تعلیم و تعلم ندارند و بالفطره آن را می دانند اما انسان باید به قوانین آشنا شود چون چیزی نمی داند و باید کسب علم کند و ملتزم به آن باشد فرق انسان متمدن و وحشی همین است که آیا به آنچه که لازم است علم دارد یا ندارد و ملتزم به آنچه که باید باشد هست یا نیست.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، اظهار داشت: اگر بشر به جایی برسد که همه دانستنی های لازم مربوط به حیات و کمال انسانی را بداند و به آن ملتزم شود آن وقت تمدن به معنی واقعی حاصل می شود.

وی ادامه داد: انقلاب ما بر اساس مکتبی وحیانی است، اگر موفق شویم آنچه که در این مکتب وحیانی است را در عمل پیاده کنیم آن وقت در خط و سیر دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی که رهبر معظم انقلاب فرمودند قرار می گیریم و به آن خواهیم رسید.

امام جمعه بیرجند ضمن خداقوت به کارکنان نیروی انتظامی، ابراز داشت: آمار و ارقامی فرمانده انتظامی استان ارائه فرمودند نشان می دهد که ما تا آرمان های انسان، اسلام و انقلاب فاصله زیادی داریم اما کاری شدنی است، نیروی پلیس هوشمند، محبوب، امین و شجاع در نظام مقدس جمهوری اسلامی از عوامل موثری است که برای جامعه ما همواره تلاش می کند که به این جایگاه نزدیک شود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در اجرای قانون و مقررات مردم را کمک می کند، به همه قشرها باید این توصیه باشد که با نیروی انتظامی همکاری شود، البته پیکره مردم ما نیروی انتظامی را یک نیروی موثر در جهت رشد و کمال جامعه می دانند که در جهت به دست آوردن این افتخارات شب و روز ندارد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، بیان کرد: آمار و ارقام تخلفات علی الخصوص مسائل رعایت قوانین و مقررات رانندگی با جان و مال افراد ربط دارد نگران کننده است، وقتی متاسفانه این آمار رو به رشد است چه باید کرد؟

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه ماموریت، تلاش و فعالیت پلیس یکی دو تا که نیست، همه افراد در هر پستی که هستند دوست ما بوده و کمال ما را می خواهند و طرفدار قانون، مقررات و رشد می باشند، اظهارداشت: آمار و ارقام تخلفات علی الخصوص مسائل رعایت قوانین و مقررات رانندگی با جان و مال افراد ربط دارد نگران کننده است، وقتی متاسفانه این آمار رو به رشد است چه باید کرد؟

 

وی ادامه داد: نیروی پلیس در زمستان های سرد، خانه و زندگی خود را رها می کند و به مناطق سرد و برف خیز می رود، از سوی دیگر توسط کارشناسان پلیس انواع و اقسام توصیه های ایمنی از رسانه صورت می گیرد اما بعد می بینیم که مسائل اولیه هم رعایت نمی کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، گفت: ماموریت، تلاش و فعالیت پلیس یکی دو تا که نیست، همه افراد در هر پستی که هستند دوست ما  هستند و کمال ما را می خواهند و طرفدار قانون، مقررات و رشد هستند اما دشمنان ما همواره در جهت در هم شکستن قوانین، مقررات و آسیب های مختلف اجتماعی سد راه ما بوده و هستند که خیلی جاها هم از بیرون این چنین القا می شود و عده ای هم در داخل به نوای آن ها می رقصند.

وی در پایان افزود: نیروی انتظامی حق زیادی به گردن جامعه دارد، جامعه ما نیز قدرشناس زحمات کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی هستند، رهبر معظم انقلاب که کارشناس دین و ارزش ها هستند از خدمت کارکنان نیروی انتظامی به مجاهدت فی سبیل الله تعبیر می فرمایند، این یک سند است که گوارای شما باد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *