خانه / تاپ خبر / تأکید نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بر اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم

تأکید نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بر اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی کاری های انجام شده توسط نهادها در ابتدا باید به مردم ارائه شود، اظهارداشت: اطلاع رسانی همواره جلوی تبلیغات سوء، بدگمانی و ایجاد یاس دشمنان را می گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان ستاد اجرایی فرامین حضرت امام خمینی(ره) خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام عزای رحلت حضرت پیامبراکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن(علیه السلام) و امام رضا(علیه السلام)، گفت: اطلاع رسانی کاری های انجام شده در ابتدا باید به مردم ارائه شود، مخاطب همه امور مردم هستند و از سویی هم همواره بدخواهان نظام تبلیغات سوء، بدگمانی و یاس ایجاد می کنند، همه نهاد های خدمت رسان و وزارت خانه ها انواع خدماتی که داده می شود را بایستی به مردم اطلاع رسانی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه افزود: ارائه گزارش اقدامات و اطلاع رسانی امور به مردم خیلی ضروری و مفید است، در گزارشاتی که به مقامات بالادستی هم داده می شود یک رونوشت به این دفتر نیز ارسال شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک پیشگویی کرامت گونه از مقام معظم رهبری بود، بیان داشت: امیدواریم در دولت جدید بسیاری از مشکلات حل شود، آن در شرایطی که بیگانگان و غرب پرستان در ساز ناامیدی می دمیدند، رهبرمعظم انقلاب اسلامی با آینده نگری گام دوم انقلاب را نوشتند که بگویند کار تازه شروع شده است.

 

امام جمعه بیرجند اظهارکرد: برخلاف همه تصورات و توطئه‌های دشمنان، با عنایت خداوند دولت سیزدهم روی کار آمد که کارخود را براساس ارزش های انقلاب شروع کرده است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین شرط در پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب و اهداف انقلاب اسلامی، انجام به موقع و درست وظایف کاری هر فردی در جامعه است، گفت: وقتی می‌گوییم انقلاب یعنی اینکه همه ما باید برای پیشرفت و آبادانی کشور کمک کنیم و درگیر باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی ادامه داد: شرط رسیدن به موفقیت ها این است که هرکدام کار خودمان را انجام دهیم، یک هواپیما، خودرو یا کارخانه زمانی به کار می افتد که همه قطعات کار خود را درست انجام دهد، وقتی می گوییم انقلاب اسلامی، نه این است که یک آدرس بدهیم که چرا این کار شد یا نشد، انقلاب اسلامی یعنی خود ما، یعنی مردم و مسئولین، انقلاب اسلامی یعنی کارها در دست همه مردم ایران، دیگر آقا بالاسر نداریم، هرچه هست در دست خود ما است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که تجربه های بیش از ۴۰ سال و آسیب هایی که از سوی نیروهای نفوذی به مردم وارد شد و مردم آسیب های عظیم دیدند، همواره در یادها بماند، باید هوشیار بود که انقلاب اسلامی یعنی مسئول کارها خود ما هستیم، دارای قانون اساسی، مجلس شورای اسلامی و امروز هم دارای دولت اسلامی شده ایم که جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را پیش رو داریم که اینها با حرف درست نمی شود بلکه کار می طلبد.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *