خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان رو سفید هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان رو سفید هستند

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی با اشاره به ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در مقابل خباثت‌های استکبار جهانی در کشتار وحشیانه انسان‌های بی‌گناه، اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیشگاه خداوند، مردم و جامعه بشری در منطقه و جهان رو سفید هستند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و بزرگداشت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یک واژه تثبیت شده است که ریشه وحیانی و دینی دارد و از دین، انسانیت و اسلام در مقابل ناپاکی ها دفاع می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به رشادت ها و ازخودگذشتگی های دلاورمردان نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در صحنه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب گفت: رزمندگان و ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل پلیدترین دشمنان اسلام و انسانیت ایستادند و پیروز شدند، مهمترین ویژگی نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران، ولایت مداری و سرباز خدا و ولایت بودن است که این خصیصه برای نیروهای مسلح آبرو و اعتبار در دنیا و آخرت به همراه دارد.

وی افزود: اروپایی ها بعد از جنگ های اول و دوم بین المللی و آن همه خون ریزی و قتل و جنایت شرایطی ایجاد کردند و شروع به سازمان سازی بین المللی کردند و سازمان هایی مانند سازمان ملل، شورای امنیت، بهداشت جهانی و … را ساختند و دانش و تکنیک را هم در راه سلطه و کفری که داشتند در قالب تغلبی یک تمدن  علیه بشر جلو آمدند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رقیب بزرگ اروپایی ها خاورمیانه و غرب آسیا بود که اگر این را پشت سر می گذاشتند بقیه رقبا را از صحنه خارج می کردند و این تبهکاران بر کل جهان سلطه می یافتند اما خدا وعده خدا چیز دیگری بود و جلوی حرکات آن ها گرفته شد.

امام جمعه بیرجند سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از نمونه های کامل و سمبل ولایت مداری و خدمت به مردم دانست و گفت: همین اخلاص و سرباز ولایت بودن باعث شد تا سپهبد سلیمانی سردار دلها و سمبلی برای نیروهای مسلح در منطقه شود.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی افتخار می کرد که سرباز امام خمینی(ره) است، خطاب به فرماندهان نیروهای مسلح در خراسان جنوبی گفت: همه شما شهید حاج قاسم و شهید صیاد شیرازی هستید که حاج قاسم سمبل شما است.

رپیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کینه توزی و خباثت دشمنان علیه اسلام و مسلمانان به ویژه ایران از گذشته های دور به شکل های مختلف وجود داشته است، افزود: اینها در هر زمینه ای از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و هر عرصه ای که توانستند علیه کشور اقدام کردند.

وی بر ایستادگی مثالزدنی جمهوری اسلامی ایران علیه دشمنان در چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب متاسفانه بدلیل حاکمیت طاغوتی که وجود داشت، دشمنان هر کاری که در کشور می توانستند علیه مردم انجام دهند، دریغ نمی کردند که نمونه آن قتل میلیون ها انسان بی گناه بر اثر بیماری و قحطی است، همان زمان خیلی از علما به رضاخان پهلوی از اوضاع وخیم مردم طی نامه هایی گلایه می کردند اما هیچ اثری نداشت چون او نوکر اروپایی ها بود.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در خیلی از کتب گذشته در مورد حکومت جمهوری اسلامی ایران و قیام روح الله نوشته شده و آمده است، گفت: برخی از علمای بزرگ و به جایگاه رسیده، سالها قبل از پیروزی انقلاب به مردم بشارت می دادند که در چند سال آینده شخصی به نام روح الله قیام خواهد کرد و این کشور به استقلال خواهد رسید.

امام جمعه بیرجند ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را دارای اجر فراوان در پیشگاه خداوند متعال دانست و گفت: این ها همه آزمایش الهی است که ما پای کلمه حق همچون گذشته خواهیم ایستاد و روسفید خواهیم ماند، همچنان که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیشگاه خداوند، مردم و جامعه بشری رو سفید هستند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز دیدگاه و ذهنیت جامعه بشری و مردم منطقه تغییر کرده و مردم دنبال عدالت هستند، گفت: این همان هدفی است که انبیای الهی برای تحقق آن مبعوث شدند.

وی در پایان، ابراز کرد: شما شانس زیادی داشتید که فضل الهی شامل شما شده است و در راه دفاع از اسلام و انقلاب فعالیت می کنید، ما هم دست و بازوی شما را می بوسیم و به روان همه شهدای این راه و بنیان گذار جمهوری اسلامی درود می فرستیم و آرزومند تداوم آن راه توسط رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و سپردن پرچم این انقلاب به حضرت مهدی(عج) هستیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *