خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: باید برای شناخت و معرفی شناسنامه و تاریخ دشمن به صورت تشکیلاتی اقدامات انجام شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: باید برای شناخت و معرفی شناسنامه و تاریخ دشمن به صورت تشکیلاتی اقدامات انجام شود

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه استکبار افکار جوان ما را تصرف می‌کنند و ‌ما در خانه‌ عاجز از تربیت فرزند هستیم، گفت: دشمن در تهاجم تبلیغاتی غلبه دارد و ما نیز باید با برنامه و اصولی در حوزه تبلیغات و آگاهی‌بخشی به جامعه و جوانان فعالیت داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در نشست با استادیاران صالحین، مسوولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان‌ها و فرماندهان نواحی بسیج سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی که در مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت امام جواد(علیه السلام)، گفت: ابتکار تبلیغات در دست دشمن است و جوانان انقلابی باید به این موضوع توجه خاص داشته باشند.

وی اظهار داشت: باید باور کنیم که در ارتباط با شناخت و شناسنامه دشمن تشکیلاتی کار شود که در جامعه امروز کار سختی نیست.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: واقعیاتی که بر فرهنگ اروپا در طول تاریخ حاکم است، سند دارد که باید اینها را بیرون بیاوریم و دوران قرون وسطی که مایه ننگ دین و تمدنشان است باید به جامعه بیان شود.

وی افزود: همه اسناد در دسترس است فقط جمع‌آوری و تبیین می‌خواهد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی گفت: اگر آنها افکار جوان ما را تصرف می‌کنند و ‌ما در خانه‌ عاجز از تربیت فرزند هستیم باید بدانیم که چقدر بی‌تاثیر هستیم.

وی افزود: سوابق و وحشی‌گری‌های آنها با قتل عام ۱۰۰ میلیون سرخ پوست آمریکایی قابل توجه است، اینها بر سر مردم چه آوردند این همه قتل و جنایت و قبرهای دست جمعی که روز به روز کشف می‌شود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: امروز هر جا جنگ است، ‌منشا فساد آن استکبار جهانی است پس باید ماهیت آنها را مستند نشان دهیم تا جوانان دشمن خود را بشناسند.

وی گفت: آنها برای قتل و غارت و ‌دزدی به شرق آمدند، ذخایر کشورها را می‌برند و کسی قدم موثری در این حوزه برای شناساندن استکبار برنداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی افزود: وقتی هنوز در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها نشخوارهای غربی اشاعه می‌یابد، همین می‌شود.

وی گفت: در جریان تبلیغات روزمره هم اصولی نداریم که روی آن تبلیغات کنیم و کشورهای مختلف رسانه‌هایشان یک حرف می‌زنند اما اینجا در الفبای تبلیغات مانده‌ایم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید برنامه محور باشیم گفت: هنر چقدر در تبلیغات نقش دارد، متاسفانه هنری در کار نیست و آنچه حوزه هنری هم انجام می‌دهد مثل لالایی برای خواب است.

وی افزود: اهل هنر و ‌ابزار هنر کجا هستند در حالی که با استفاده از انواع و اقسام هنر می‌توان مبارزه کرد، در جایی که دشمن فضای مجازی را ایجاد کرده و در آن تبلیغ می‌کند باید توجه بیشتری داشت.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی اظهار داشت: با این همه توطئه جهانی و برخی ناکارآمدهای داخلی و انواع کارشکنی باز هم دست رحمت الهی از آستین درآمده و تجدید حیاتی برای ارزش‌های انقلاب پیش آمد.

وی گفت: این مانند بسیاری از موارد دیگر از نوع کار خدایی است و ما باید شاکر باشیم زیرا شکر تنها یک ذکر زبانی نیست و اظهار نعمت است یعنی نعمتی که خداوند به ما داده شکرش این است که تلاش کنیم استعدادهای این اتفاق ظهور پیدا کند و همه خیر و برکت برای مردم و کشور و جهان است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: یکی ازمصادیق بصیرت توجه به همین موضوع است و با این همه موانع و تهاجم و مشکلات مردم و ضعف مدیریت‌ها قضیه‌ای اتفاق افتاد در کنار شیوع کرونا که رهبری از آن به عنوان حماسه یاد کردند.

وی افزود: بعضی کارشناسان متخصص تاکید دارند که در انتخابات اخیر کار حماسی استثنایی انجام شد که در شرایط ناباور دنیا را به بهت انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی گفت: باید به پاس حضور حماسی مردم بازتابی نشان داده می‌شد که در سطح جامعه کوچک و بزرگ احساس می‌کردند حماسه‌ای حاصل شده است، به دلیل اینکه به ارزش‌های اول انقلاب برگشتیم در همه مساجد سرودهای اول انقلاب پخش می‌شد که نشد.

وی اظهار داشت: در مرکز استان جلسه‌ای که به همین منظور برگزار شد از صلوات جلوگیری می‌کردند و می‌گفتند کف بزنید و به ظاهر مسایل ساده‌ اما مهم است و قضیه به این ختم نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مردم انقلاب جدید را ایجاد کردند و در نظرسنجی‌های غربی گفته بودند ۹۵ درصد مردم پای انقلاب ایستاده‌اند اما عده‌ای آیه یاس می‌خوانند که متناسب با شکرگزاری این حماسه نبود و نیست.

وی با بیان اینکه بیش از همه چیز نیاز به بصیرت داریم گفت: خاخام یهودی رسانه‌های انگلیسی را تشویق می‌کرد که مردم ایران سواد رسانه‌ای ندارند و کاملا می‌شود هر مسأله‌ای را غالب کرد و آنها را تشویق می‌کرد که ایرانی‌ها را بمباران تبلیغاتی کنید پس باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *