خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: انتظار حضرت امام رضا(علیه السلام) از مسئولان خدمت به مردم و گره گشایی از کار آنان است

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: انتظار حضرت امام رضا(علیه السلام) از مسئولان خدمت به مردم و گره گشایی از کار آنان است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه نعمت بزرگ محبت اهل بیت(علیهم السلام) از سرمایه های ارزشمند معنوی مسلمانان می باشد، گفت: همه‌ی ما باید از خود بپرسیم که برای اسلام چه کرده ایم؟ آبروی دین و امام رضا(علیه السلام) در گرو کارهایی که ما انجام می دهیم، است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با خدام حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام رضا(علیه السلام) و پیروزی مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰ ، گفت: افرادی مانند مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی و دیگر علمای بزرگ، مشقّات و زحمات زیادی برای اسلام کشیدند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: شهدا، جانبازان و آزادگان با زحماتی که کشیدند باعث شدند تا ما از نعمت و شجره طیبه ولایت بهره برداری کنیم.
وی با اشاره به آیه ۶۹ سوره عنکبوت، ادامه داد: برکت و نتیجه جهادهای شهدا و ایثارگران هدایت همه ما است، در حال حاضر نیز اولیای خدا در میان جامعه و سراسر جهان پنهان هستند.
حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی اظهار داشت: انوار مقدسه ائمه اطهار( علیها السلام) را غیر از دشمنان و معاندین همه مردم اعم از مسلمان و غیر مسلمان قبول دارند و نسبت به آنان اعتقاد دارند.
وی افزود: زمانی که در مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(علیه السلام) بیرجند حضور داشتم سربازی اهل تهران داشتیم که مسیحی بود اما به دلیل اینکه در کودکی شفای پای فلج او را از حضرت ثامن الحج(علیه السلام) گرفته بودند نامش را رضا گذاشته بودند البته ما از این دست کرامات فراوان داریم.
امام جمعه بیرجند گفت: آنچه که برای ما مهم است و در قرآن هم به آن اشاره شده، این است که نعمت های فراوان الهی را فراموش نکنیم.
وی ادامه داد: این نعمت های معنوی از جمله محبت اهل بیت(علیها السلام) را خدا به ما عطا کرده است، این نعمت از طریق بزرگان، اجداد و پدر و مادر به ما رسیده است که این میراث معنوی را باید قدر بدانیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی ابراز داشت: ما باید از خود بپرسیم که برای اسلام چه کرده ایم؟ آبروی دین و امام رضا(علیه السلام) در گرو کارهای ما است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین توصیه های اهل بیت(علیه السلام) گره گشایی از کار مردم است، افزود: اگر ما از امام رضا( علیه السلام) دم بزنیم اما گره از کار مردم باز نکنیم آبروی آن حضرت را برده ایم، ما که آبرویی نداریم.
نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور با شکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و بیان داشت: با انتخاباتی که مردم ما رقم زدند خدا همت آنان را تایید کرد، این انتخابات سرنوشت ایران، منطقه و جهان را تغییر می دهد، اما قبل از هر چیز خود ما مسئول هستیم که پای عهد خود بایستیم.
وی افزود: ما امروز از پرچم مزین به نام مقدس حضرت رضا( علیه السلام) و حضور خدام آن حضرت برکت گرفتیم، خدا شما را خیر دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *