خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قهر کردن و عدم مشارکت در انتخابات راه گلایه و نارضایتی از عملکرد برخی مدیران نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: قهر کردن و عدم مشارکت در انتخابات راه گلایه و نارضایتی از عملکرد برخی مدیران نیست

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه انقلاب فرصت بزرگی در اختیار ما قرار داده است و مردم باید برای اینکه خادمان خود را عوض کنند به صحنه بیایند، گفت:‌ قهر کردن و عدم مشارکت در انتخابات راه گلایه و نارضایتی از عملکرد برخی مدیران نیست چون دشمنان همین را می خواهند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای پرورش معاون سیاسی اداره عقیدتی- سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک پیروزی های جبهه مقاومت در منطقه، گفت: ما در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته ایم که همه دشمنان برای اینکه آثار مخرب روی افکار و اندیشه مردم ما داشته باشند به صورت هماهنگ با یکدیگر فعالیت می کنند که البته تلاش و پیچ و تاب دشمنان از نوع تار عنکبوت است و اگر تلاشی صورت بگیرد برای مردم آشکار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نارضایتی از مدیران اجرایی کشور نباید سبب شود عدم شرکت در انتخابات شود، گفت: اینجا یک سئوال مطرح می شود که اگر شما ناراضی هستید راه اینکه به مقصود رضایتمندی برسید چیست؟ آیا بی تفاوتی است تا باز هم همان ها به عنوان دولت سوم سرکار بیایند و همین اوضاع را ادامه دهند راهش این است یا نه؟
وی افزود: انقلاب فرصت بزرگی در اختیار ما قرار داده است و مردم باید برای اینکه خادمان خود را عوض کنند به صحنه بیایند و با حضور حداکثری انتخاب احسن داشته باشند، قهر کردن و عدم مشارکت در انتخابات راه گلایه و نارضایتی از عملکرد مدیران نیست چون دشمنان همین را می خواهند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: در سیاست چیزی خود به خود اتفاق نمی افتد و همه چیز از روی طرح و برنامه پیش می رود.
وی ادامه داد: نارضایتی مردم هم یک پروژه است که انجام می شود اما هوشیاری مردم اینجا ظهور پیدا می کند.
امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی دست بیگانگان و مزدوران است و آنها از این طریق القائات خود را منتقل می کنند که نسبت به این قضایا باید واکنش نشان داد.
وی ادامه داد: در مدت این چند روز بر عقلا و نخبگان تکلیف است که موضوعات را برای مردم رفع شبهه کنند، مردم ما هوشیارند، تجربه هم دارند خودشان وظیفه خود را می فهمند و سرنوشت خود را به دست افراد صالح می دهند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی ابراز کرد: خداوند سایه شما و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مستدام داشته باشد.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح از اقشاری هستند که برای کشور خیلی زحمت می کشند و تلاش مضاعف دارند، آنها نه تنها در چارچوب امور نظامی بلکه در انواع و اقسام مسائل از قبیل بلایای طبیعی، کمک های بهداشتی و … مخصوصا در دولت های تنبل نقش مهمی بر عهده دارند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در ادامه ابراز داشت: نیروهای مسلح در مسئله نظامی همواره دشمنان را سر جایشان می نشانند.
وی افزود: شما که با این عزیزان کار می کنید و بر اساس عزم و اراده قوی آرمان های انقلاب را تعقیب می کنید باید به وسیله این عزیزان بیشتر از همه روی ارزش های دین و انقلاب سرمایه گذاری کنید.
نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان اظهار داشت:‌ ما منتظر یک افتخار جدید در حوزه مقاومت علیه تحمیل خواسته های بیگانه هستیم تا اینکه آنها را برای همیشه مایوس کنند ما از مردم خود چنین انتظاری داریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *