خانه / تاپ خبر / قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: «ایران قوی» با ایمان و کفایت مدیران در مدیریت رقم می‌خورد

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: «ایران قوی» با ایمان و کفایت مدیران در مدیریت رقم می‌خورد

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با بیان اینکه رهبری در مبارزه با فساد تلاش می‌کنند اما بخشی از بدنه نظام با نگاه لیبرالی و تمدن غرب زمینه را برای دشمن فراهم می‌کند گفت: ایران قوی، با ایمان و کفایت مدیران حاصل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای غلامحسین نوفرستی در مراسم احیا شب قد در مسجد امام حسین بیرجند با بیان اینکه  شب قدر یکی از برترین شب‌ها است اظهار داشت: ماه رمضان از هزار ماه برتر و فرصتی است که دل‌ها را از زنگار آلودگی‌ها پا کنیم.

وی گریزی به روز معلم و تفکر شهید مطهری زد و افزود: تفکر شهید مطهری یکی از تفکرهایی نابی است که شهدا و انسان‌های فرهیخته زیادی از مکتب این شهید فیض بردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به حکومت علی (ع) گفت: یکی از خطوط برجسته در حکومت امام علی عدالت است تا جایی که امام علی را مظهر عدالت می نامند و عدالت در حکمت علوی در چند جا معنا می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین آقای نوفرستی با بیان اینکه زمینه عدالت باید برای عموم جامعه فراهم شود، ادامه داد: مردم تشنه عدالت و به عبارتی خواهان عدالت هستند و در فطرت ما خداوند حق طلبی را قرار داد و باید حق هر آنچه که هست داده شود.

وی گفت: کسی که ظلم به بندگان خدا می‌کند، پیرو سنت الهی و علوی نیست و در طول تاریخ به ظلم‌ها و در آن سوی ماجرا به سنت علوی و پیامبران هم نگاه کنید این سنت علوی  است که می ماند و نکته دوم در سیره حکومت علوی اینکه اداره جامعه، منصب‌ها، پست‌ها و مقام‌ها امانت است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای نوفرستی با بیان اینکه نظام اسلامی امانت و مسئولان هم امانت دار هستند و مسئولیت را به افراد بعد از خود می‌سپارند افزود: یکی از شاخصه حکمت علوی دوری از دنیا و تعلقات آن است.

وی اظهار داشت: شرط به دست گرفتن جامعه زهد است و آنچه دنیا  را در عظمت علی متحیر کرده است در عین شجاعت مدیریت  او هیچ تعلقی به دنیا ندارد و رهبر الهی ما کسی است که می‌تواند جهان را مدیریت کند و به آمریکایی ها بگوید شما هیج غلطی نمی‌توانید انجام دهید.

حجت الاسلام و المسلمین آقای نوفرستی با بیان اینکه خیلی ها اهل زهد هستند اما از سیاست  به دورند، افزود: برخی‌ها در سیاست غرق شدند اما از زهدشان خبری نیست اما رهبر پیرو مکتب الهی دنیا ر ا متحیر می‌کند و یکی از شاخصه‌های حکمت علوی انتخاب کارگزاران با معیار معین است.

وی با اشاره به ویژگی‌های کارگزاران نظام افزود: تقوا اطاعت محض از دستورات خدا، دقیق در مسیر خدا حرکت کردن، اطاعت در حد ایثار، اطاعت از خداوند است و کارگزار اسلامی باید با قلب زبان دین خدا را یاری کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی  گفت: آمریکایی‌ها تلاش کردند  ایران را  به سمت غرب و  فساد ببرند اما در گام دوم انقلاب که از دو سال قبل رهبری بیانیه آن را تبیین کردند نظام الهی ادامه اندیشه ناب نبوی و علوی و زمینه ساز برای حکمت الهی است و ایران قوی در این ۴۲ سال به قدرت خوبی دست یافته که این قدرت به برکت حضور مردم در صحنه‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای نوفرستی افزود: اگر می‌خواهیم ایران قوی داشته باشیم رسالت بزرگی داریم و امروز رهبری ما در مورد عدالت و مبارزه با فساد تلاش می کنند اما بخشی از بدنه نظام با نگاه لیبرالی و به تمدن منحط غرب زمینه را برای غربیان  فراهم می کنند.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *