خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: عده ای خوش خیال فکر می کنند با یک معاهده و یا یک امضا دشمن، دست از دشمنی بر می دارد

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: عده ای خوش خیال فکر می کنند با یک معاهده و یا یک امضا دشمن، دست از دشمنی بر می دارد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله برای انسان بصیرت است، گفت: بصیرت یعنی انسان نگذارد چشم روشن قلبش خاموش شود، دوست و دشمن را و توطئه بیگانه را بشناسد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی امروز در همایش بصیرتی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات استان، گفت:.مهمترین مسئله برای انسان بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: انسان باید بصیرت داشته باشد که به وسیله آن راه درست و انسانی را با چشم دل  بشناسد و از بیراهه جدا کند.

وی افزود: بصیرت یعنی انسان نگذارد چشم روشن قلبش خاموش شود، دوست و دشمن را و توطئه بیگانه را بشناسد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی ابراز داشت: در تعلیمات دینی تلمود یهود و در مسئله نژاد پرستی آنها به گونه ای اعتقاد پیدا می کنند و تبلیغ می شوند که جهان مال شماست و بقیه حیوانات چهارپا و حیوانات دو پا یعنی انسان های غیر از نزاد شما مال شما هستند.

وی افزود: کسانی که تصور می کنند دشمن با یک معاهده، با یک صحبت و با یک امضا دست از دشمنی بر می دارد اشتباه می کنند، این  یک طرح خطرناک ضد بشر است.

امام جمعه بیرجند در ادامه خاطر نشان کرد: دشمنان برای ما شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی می سازند، این یک شبیخون است، در شرایط فعلی جهانی با آنچه که می بینیم شبیخون چطور معنی می دهد؟ دشمنان بین مسلمین که همه باید ید واحده باشند به اسم ها و روش های گوناگون که مذهب فقط یکی از آنها است تفرقه و اختلاف می اندازد.

وی ادامه داد: دشمن علاوه بر حوزه دین و مذهب در مسائلی مانند ناسیونالیستی،حزب، نژاد و … نیز بین مسلمانان تفرقه ایجاد می کند، نتیجه اش هم این می شود که شما به عنوان یک مسلمان و قبل از آن به عنوان یک انسان شاهد هستید که به وسیله خود مسلمین چه بر سر مسلمین می آورند، شبیخون دقیقا همین است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی بیان داشت: اگر مسلمین بصیرت داشتند و می توانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند و با حکم الهی عدالت اسلامی را رعایت می کردند و شاخصه کمال در آن ها هیچ کدام از این افسانه های ساختگی ضد دین نبود و بر اساس تقوا بود دشمن نمی توانست در آنان نفوذ کند.

وی ادامه داد: موجوداتی به نام مسلمان کلید دار حرمین شریفین هستند که دشمن او و امثال او، ۵۷ کشور به اصطلاح اسلامی همه را به بازی گرفته، به جان هم انداخته و هر دیکته ای داشته به آنها تحمیل کرده است، نتیجه آن را هم که شما ملاحظه می کنید که مثلا گروهی به اسم القاعده، طالبان، داعش و … کارشان این است که مسلمانان را می کشند و برای دشمن نوکری می کنند و جالب اینجاست که عده ای شک و تردید می کنند که آیا این درست می گوید یا آن شبیخون یعنی همین

رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر خراسان جنوبی گفت: دشمنان چنان چشم ها را کور می کنند و شعورها را از بین می برند که بر همه امور مسلمانان مسلط می شوند، شما ملاحظه می کنید که این ثروت های عجیب، این کشورهای وسیع، انواع و اقسام ذخایر زیر زمینی، معادن، نفت، گاز، استعدادهای خوب مردمی این ها از دارایی های کشورهای اسلامی هستند اما متاسفانه عدم بصیرت و شعور باعث  شده دشمن در حال تصرف تمام شئون مسلمانان باشد.

وی ادامه داد: اگر این سرمایه ها دست غربی ها می بود اگر برای یک لیتر نفت در صف می ایستادید آنها به شما نمی دادند، اما حالا که این ثروت ها دست این بیشعورها است این ها یک سیل عظیمی از نفت و گاز و بقیه امکاناتی که باید نرخ آن را تعیین کنند  در اختیار دشمن قرار داده اند و دشمن چنان غلبه کرده که نه تنها نرخش را به چندرغاز محسوب می کند بلکه علاوه بر آن باز باید منت آن ها را بکشد و با آنها ساخت و پاخت کند.

امام جمعه بیرجند گفت:  مدیریت ذخایر الهی که مال ملت ها است یک عده انسان بیشعور و بی تدبیر به دست می گیرند و برای دشمن صادر می کنند و دشمن در حد یک پول کارگری به آن ها می دهد که آن را هم بعدا به مردم نمی دهند و با استفاده از آن اسلحه می خرند و با همان اسلحه ها بازار دشمن را گرم می کنند و بر اساس منویات دشمن و به نیابت او به جان مسلمانان بی گناه می افتند و آنها را می کشند، این دستاورد بی بصیرتی همین ها است که به اسم مسلمان هستند، حالا می خواهد شیعه انگلیسی باشد یا سنی آمریکایی باشد.

وی افزود: انرژی جهان دست مسلمانان است، اگر مسلمانان بر اساس تعلیمات اسلامی حرمت، حق و شئون همدیگر را رعایت کنند و وحدت نظر داشته باشند آقایی مال آنها است اما مدیریت یک عده انسان بیشعور باعث شده که حتی آنها را به نوکری هم نمی پذیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در تعلیمات تلمود یهود می گوید این ها حیوان هستند، واقعا هم حیوان هستند، حیواناتی که رام دشمنان هستند، همه خدمات را به دشمن می دهند و دشمن هم می گوید این گاو شیرده و الاغ بارکش من است، از این حیوان تر، بیشعورتر، بی بصیرت تر چه کسی است؟

وی خاطر نشان کرد: از یمن، میانمار، شرق دور گرفته تا آنچه که در نیجریه و آفریقا و حتی آنچه که در خود کشورهای اروپایی علیه انسان ها می گذرد فقط همه از دور نگاه می کنند و کاری نمی کنند، مسلمانان چه موقع می خواهند از این شبیخون ننگ بیرون بیایند؟

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی بیان داشت: دشمنان برای آینده جهان هم همه خط و نشان ها را کشیده اند، این مسئله برجام و این مسئله هسته ای یعنی چه؟ یعنی ارباب های غربی  می خواهند انرژی آینده جهان را تصرف کنند و وقتی دوران نفت و گاز به پایان برسد سرنوشت همه مسلمانان را به هر کجا که دلشان می خواهند بکشند والا او خودش از ما بهتر می داند که هم دنبال بمب هسته ای نیستیم  و هم بمب هسته ای امروز در دنیا جواب نمی دهد.

وی ادامه داد: آن روز یک دیوانه بوده که ناکازاکی و هیروشیما را بمباران اتمی کرد و از او دیوانه تری وجود نداشت اما امروز اگر یک نفر این کار را انجام دهد و از بمب اتمی استفاده کند ده دیوانه دیگر کره زمین را پر از آتش می کنند، مگر می شود دست به این سلاح زد؟ تمام این حرف ها برای این است که امروز با این شگردها و شبیخون ثروت های عظیم انرژ جهان را که مال مسلمانان است را اما  دشمن در اختیار و تصرف خود درآورد و هر کار دلش می خواهد انجام می دهدتا انرژی فردای جهان بدون رقیب دست او باشد شما خیال می کنید به شما اجازه حیات می دهند؟

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: آنهایی که دنبال غرب هستند خیال می کنند غرب برای آنها ارزشی قائل است؟ غرب به آنها به همان دید حیوانی که نگاه می کنند و می گوید این ها بار ما را می کشند هر وقت بار ما تمام شد و شیرشان را کشیدیم آنها را سر می بریم حالا می خواهد صدام باشد، رضا شاه باشد یا دیگری باشد، فرقی نمی کند.

وی افزود: شبیخون یعنی اینکه جامعه را در یک شرایط ویژه قرار دهند و با انواع بمباران تبلیغاتی، جنگ های روانی، وسوسه ها و تفرقه ها باعث شوند تا افراد فرق بین دوست و دشمن و حق و باطل را تشخیص ندهند و  شک کنند که آیا امام درست می گفت یا صدام، آقا درست می گوید یا ترامپ، خودی درست می گوید یا بیگانه، آیا کوری از این بدتر وجود دارد؟ واقعا زندگی به این حد که برسد خیلی ننگ است.

امام جمعه بیرجند ابراز داشت: ما انسان های زیادی را داشتیم که اصل زندگی آنها بر اساس صداقت و تقوا است چه افرادی در سطح بالا مانند شهید مصطفی چمران و چه افرادی در سطح معمولی، این ها خیلی هم هستند که صداقت، تقوا و بصیرت دارند و در این دوره چهل و چند ساله انقلاب در مسائل مختلف پیچیده سیاسی، انتخاباتی و … خیلی عجیب است که ندیدیم این ها یک بار اشتباه کنند.

وی ادامه داد: افرادی که در سطوح مختلف در شهر و روستا زندگی می کنند یک بار ندیده ایم اشتباه کنند از آن طرف آقای دانشمند، آقای متخصص، آقای لیدر و آقای فلان چه می گوید و چه می کند؟ نتیجه اش جز فساد و تباهی و ذلت چه می شود؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی در تبیین آیات ۲۰۱ اعراف و ۱۰ روم گفت: خدا نمی گذارد افرادی که تقوا پیشه می کنند گمراه شوند و خدا هم رعایت آنها را می کند اما کسی که رعایت تقوا نمی کند اگر علم و دانش هم داشته باشد عاقبتش به شر است و معلوم نیست به کجا برود.

وی در پایان و با اشاره به آیه  ۲۴ سوره صافات خاطر نشان کرد: ما در شرایط آخرالزمانی و ویژه ای  قرار داریم که پیامبران، ائمه و علما نسبت به آن هشدار داده اند و با دعا، توسل و انابت به سوی پروردگار از او می خواهیم وعده ای ما را به خود ما وا نگذارد و چون اگر حواسمان نباشد این چند روز زندگی و مسئولیت بر ما خیلی گران تمام می شود، در قیامت جلوی افرادی را که مسئولیت داشته اند را می گیرند و می گویند باید پاسخگوی اعمال، رفتار و تصمیم هایتان باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *