خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: متأسفانه اطلاع رسانی به موقعی نسبت به دستاوردهای چهل ساله انقلاب صورت نمی گیرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: متأسفانه اطلاع رسانی به موقعی نسبت به دستاوردهای چهل ساله انقلاب صورت نمی گیرد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه مهمترین رسالت نهادهای همچون سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: چیزی که در این مقطع می تواند پیروزی و شکست را رقم بزند بحث های فرهنگی، تبلیغاتی، روانی، اجتماعی و سیاسی است، آنهایی که اهلیت دارند در این جهت باید کمرها را محکم ببندند.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین راجی نویسنده کتاب صعود چهل ساله  ضمن تبریک ماه شعبان و فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، گفت: همه آنهایی که اهل علم و قلم هستند اگر زبان و قلمشان در زمان مناسب بچرخد و با یک وظیفه روشن و با حفظ اولویت ها به موقع روشنگری کنند ما دچار مشکلات نمی شویم، مشکلات ما از بی خبری و کم خبری ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در مردم انگیزه خیلی خوبی وجود دارد و همان اعتقاد و ایمان؛ اسلام و انقلاب را تا به حال حفظ کرده و توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی بایستی کار رسانه ای فراگیری صورت گیرد، افزود: در جهت بهره برداری از زحمات شما، مجموعه سعداء و دیگر نهادهایی که در این راستا تلاش می کنند، باید اطلاع رسانی به موقع و درست انجام شود، بنده تصور می کنم اطلاع رسانی به موقع نسبت به تولیدات نیست، این اطلاع رسانی باید به گونه ای تنظیم شود که عناصری که در همه استان ها وجود دارند به موقع مطلع شوند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی اظهارداشت: خاخام یهودی می گوید عالم برای ما خلق شده و ما نژاد برتر هستیم و بقیه حیوانات(چه حیوانات چهارپا و چه حیوانات دوپا) هستند که این از تعلیمات تلمود یهود است، لذاست که آنان برای خون، ناموس و عقیده مسلمانان هیچ ارزشی قائل نیستند.

وی با بیان اینکه انواع و اقسام تهاجم ها توسط دشمن صورت می گیرد، گفت: آگاهی ها باید به موقع باشد و مردم روشن شوند تا در مقابل دشمن حساس باشند به موقع عکس العمل نشان دهند، در این جهت سازمان تبلیغات اسلامی باید خیلی حساس باشد.

امام جمعه بیرجند بیان داشت: همینطور که عقیده صهیونیست ها بر این است که بقیه حیوان هستند، بحث اینجا است که در بخشی از قضیه آنها درست می گویند، یعنی آنهایی که به اسم مسلمان حتی به اسم کلیددار حرمین شریفین اینطور برای دشمنان بارکشی می کنند که خود دشمنان از آنها تعبیر به حیوان می کنند و او هم بدش نمی آید و افتخار می کند.

وی ادامه داد: وقتی چنین افرادی باشند که نوکری آنان را می کنند این حرف آنان که از آنها به عنوان حیوان دوپا تعبیر می کند هم بی ربط نیست، در این شرایط آن کیست که از آنها سواری نگیرد؟

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه علمای اسلام، اهل قلم، اهل بیان و مردم با ایمان باید در این مقطع هوشیار باشند، اظهارکرد: در زمان کنونی دیگر جنگ های نظامی جواب نمی دهد و دشمن با جنگ های رسانه ای و تبلیغاتی مقاصد خود را پیش می برد.

وی ادامه داد: : چیزی که در این مقطع می تواند پیروزی و شکست را رقم بزند بحث های فرهنگی، تبلیغاتی، روانی، اجتماعی و سیاسی است، آنهایی که اهلیت دارند در این جهت باید کمرها را محکم ببندند، این در حالی است که متاسفانه بسیاری حالت کم تفاوتی پیدا کرده اند و بعضی نیز خود باخته شده اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این شماها هستید که باید در این مقطع خاص که تمام دین و تمام کفر به میدان آمده اند با ایجاد روحیه امید یک حیات جدید ایجاد کنید.

وی افزود: در این مقطع ملاحظه می فرمایید که تبلیغات دشمن به طوری نفوذ پیدا می کند که این تبلیغات در جوامع خودی بی جواب می ماند و این می تواند موجب مشکلات زیادی شود.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی در تبیین آیه ۳۹ سوره احزاب ابراز داشت: اطلاع رسانی این زحمات سنگین بیش از همه در جوامع خود ما به درستی صورت نمی گیرد و اکثرا از آن بی خبر هستند، باید با همدیگر بنشینید و دنبال یک طرح و راه باشید تا بتوانید جامعه را نسبت به این تولیدات فرهنگی و پژوهشی که انجام می شود مطلع کنید.

وی افزود: در جهت تدوین کتاب صعود چهل ساله شما زحمت کشیدید و آثارش را هم خواهید دید اما تنها منحصر به این نیست، چه آنهایی که در گذشته نوشته اند و چه آنانی که در آینده خواهند نوشت آن هم منحصر به زبان خودی نیست، گاهی شما از زبان بیگانه یک حرف هایی می شنوید که از کلام خودی موثرتر است.

نماینده مقام معظم رهبری در پایان اظهار داشت: بارها در جلسه ستاد جامع تبلیغ عرض کردم باید یک بانک اطلاعاتی ایجاد شود که که در قالب آن بتوان متوجه شد که در هر ۲۴ ساعت چه دوست و چه دشمن در سطح دنیا نسبت به انقلاب، اسلام، امام و آینده چه می گوید.

وی افزود: وقتی خود ما بی خبر هستیم، نمی توانیم فنی و مستند حرف بزنیم، حال آنکه منابع در اختیار شماست و دارای  تشکیلات هستید، شما باید فکر کنید، جمع آوری کنید و به موقع اطلاع رسانی کنید، مخصوصا مبلغین که می خواهند کار کنند با دست پر و اطلاعات بروز به میدان بروند که تبلیغ آنها تاثیر بگذارد و صرفا برگزاری یک مراسم نباشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *