خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: گره گشایی از مشکلات مردم از توفیقات الهی سپاه پاسداران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: گره گشایی از مشکلات مردم از توفیقات الهی سپاه پاسداران است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به نقش موثر سپاه پاسداران در دوران کرونا، گفت: خداوند به شما پاسداران اسلام توفیق گره گشایی مشکلات مردم را داده است و این توفیق و سعادت بزرگی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با سردار نظری فرمانده سپاه حضرت امام رضا(علیه السلام) خراسان رضوی و سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گفت: خداوند به شما پاسداران اسلام توفیق گره گشایی مشکلات مردم را داده است و این توفیق و سعادت بزرگی است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خطاب به سردار نظری، گفت: مشهد دارای مرکزیت خاصی است و خیلی ها اعتقاد دارند این شهر، یک شهر معمولی نیست و از جایگاه بالایی در کل جهان برخوردار است و این از توفیقات الهی است که محل فعالیت شما را در این شهر و استان خراسان رضوی قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: همواره دعاگوی شما و پاسداران عزیز هستیم.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار که به مناسبت آغاز سال نو برگزار شد، سردار نظری فرمانده سپاه حضرت امام رضا(علیه السلام) خراسان رضوی، گفت: امروز فرصتی پیش آمد که از باب وظیفه خدمت برسیم و عرض ادبی خدمت شما داشته باشیم و آرزوی موفقیت برای امسال داریم و از محضرتان می خواهیم کسب فیض بکنیم.

سردار نظری در ادامه افزود: وجود شما خیلی با برکت است، درست است ما محروم شدیم از اینکه از نظر استانی در محضر و خدمت شما باشیم، ولی عرض شود که باز در جوار آقا علی بن موسی الرضا(علیه السلام) از وجود حضرت بهره مند هستیم و دعاگوی جنابعالی و بزرگان امثال شما هستیم، خوشحالیم که بهره مند بودیم از وجود حضرتعالی، همچنان البته دورادور بهره مند هستیم، مشهد هم که مستحضر هستید بزرگان آنجا، حضرت آیت الله علم الهدی نماینده معزز ولی فقیه در خراسان رضوی و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای مروی ما مرتب با این بزرگواران ارتباط داریم و سعی می کنیم که این ارتباط را حفظ کنیم، مسائل استانی هم در آنجا گسترده و پیچیده است.

وی در پایان گفت: استفاده کردیم هم از دیدار شما و هم از بیاناتی که فرمودید خدا نگهدار شما باشه ما خیلی افتخار می کنیم به وجود شما، وجود شخصیت هایی مثل شما برکت است در این محدوده و سایر مکان هایی که زمینه هست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *