خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جانبازان عزیز در دوران دفاع مقدس بهترین معامله را با خدا کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جانبازان عزیز در دوران دفاع مقدس بهترین معامله را با خدا کردند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) با آقای ابراهیمی از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با آقای ابراهیم ابراهیمی جانباز ۵۰ درصد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز جانباز، گفت: امروز این افتخار نصیب ما شد که توفیق زیارت جانباز عزیز را پیدا کردیم، چه شباهت زیبایی وجود دارد که ایشان دست مبارکشان را در جانبازی و اقتدای به آقا و مولایشان حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) تقدیم کرده اند، جای خیلی تبریک است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: به خاطر دارم در دوران دفاع مقدس بزرگواری که به فیض شهادت نائل آمده است، در آن زمان جوان بود و چند فرزند داشت و قصد عزیمت به جبهه را داشت، افرادی رفته بودند پیش ایشان و گفته بودند حالا شما جوان هستید و فرزندان شما کوچک هستند چه ضرورت دارد حالا بروید؟ باشد برای بعدها این توفیق را پیدا خواهید کرد.

وی افزود: ایشان جواب خیلی زیبایی دادند و گفتند” من الان جوان هستم و بدن، چشم، گوش، دست و پای سالمی دارم و این ها همه برای من ابزار هستند، امروز بازاری است که خود خدا مشتری آن ها است و به گران ترین قیمت آن را می خرد، حالا اگر من با اما و اگر این بازار را رها کنم و فرصت دیگری به دستم نخواهد آمد و بعد وقتی پیر شوم دیگر نه دستم حرکت می کند، نه چشمم نور می دهد، نه پای من رمقی دارد و نه گوش من شنوایی دارد، آن وقت که این جنس روی دست من بماند چه کسی خریدار آن خواهد بود؟ کسی آن را نمی خرد، او گفت من تصمیم خود را گرفته ام و در این معامله با خدا هیچ شک و تردیدی به خود راه نمی دهم”؛ که ایشان بعدها به فیض شهادت رسید.

امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد: آن دستی که شما در دوران جوانی در راه خدا داده اید معامله بزرگی کردید، خداوند ان شاءالله که با آن دست و دست دعا از ماها دست گیری بفرماید.

وی در پایان افزود: مجدد میلاد  پرنور حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را مخصوصا به شما با این هدیه ای که به هر حال یا دادید یا گرفتید از حضرت عباس، تبریک عرض می کنم، خداوند ان شاءالله بر توفیقاتتان بیفزاید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *