خانه / تاپ خبر / امام جمعه بیرجند: همه مردم در برابر انتخابات مسئول هستند

امام جمعه بیرجند: همه مردم در برابر انتخابات مسئول هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: همه مردم در برابر انتخابات مسئولند و خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی را به آنها داده که هر چهار سال تجدید نظر و انتخاب کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی، در دیدار با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت موسی ابن جعفر(علیه السلام)، گفت: مسلم است که از همه مردم در قشرهای مختلف نمی‌توان انتظار افکار یکسان را داشت و افرادی با شناخت کافی رای می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: افرادی که شناخت ندارند باید نسبت به افرادی که نامزد را همراهی و کمک می‌کنند، تفکر کنند تا فرد شایسته را به خدمت برگزینند.

وی افزود: انتخاب اصلح از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های عظیم نظام و انقلاب است که با این انتخاب قسط و عدل در جامعه پیاده‌سازی می‌شود.

امام جمعه بیرجند گفت: همه آنچه که مردم از سال ۴۲ از فشار و شکنجه‌ها گرفته تا ترورها و تحمیل جنگ را تحمل کردند برای رسیدن به این مهم است تا بهترین‌ها زمام امور را به دست بگیرند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در این دوره افتخار ما است و مردم احساس می‌کنند که نمایندگان حرف آنها را می‌زنند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: انتخاب اصلح جزء فطرت انسان‌های آزاد در حکومت دینی است هرچند که موانع بیرونی برای تحقق آن وجود دارد اما با انتخاب اصلح عدالت تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: برای انتخاب باید بیشترین دقت را به خرج داد تا بعد از انتخاب همین افراد به عنوان سوء‌استفاده به زندان نیفتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر انسان‌های صالح بیایند همه جا صالح می‌شود و عکس آن هم وجود دارد پس باید همه تعارفات را برای انتخاب اصلح کنار گذاشت تا مردم در این زمینه زیان نبینند.

وی افزود: آنچه در عقل و کتاب و سنت تاکید شده مشاوره برای کشف رای بهتر است و اگر این مهم رعایت نشود از لحاظ کیفی هیچ معنایی ندارد پس عقل به معنای وصول به کیفیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: دستاورد یک انتخابات باید به سمتی باشد تا آرمان‌های شهدا را پوشش دهد و کسانی پرچم را به دست بگیرند که بهترین‌ها باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *