خانه / پیام ها / پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت ۲۲ بهمن / بهمن ۵۷ سرآغاز بیداری جوامع اسلامی و بین المللی برای برچیدن بساط ظلم و استبداد در دنیا بود

پیام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت ۲۲ بهمن / بهمن ۵۷ سرآغاز بیداری جوامع اسلامی و بین المللی برای برچیدن بساط ظلم و استبداد در دنیا بود

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی در پیامی به مناسبت ۲۲ بهمن، اعلام کرد: در مقطع حساسی از تاریخ هستیم.تحریم ها و محاصره ها را باید تبدیل به فرصت ها نموده با توکل به خداوند و به میدان آوردن جوانان نخبه و دلسوز و دانشمند کمبودها را جبران و کشوری نمونه با ملتی مقاوم به جهان تشنه عدالت ارائه دهیم.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود خداوند بر زمینه سازان یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ و گرامی باد یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والا مقام انقلاب؛
انقلابی که وارد چهل و سه سالگی خود شد و به معنای حقیقی کلمه یک انفجار نور بود، وقتی به راهی که در طی این چهل و سه سال آمده ایم نگاه کنیم، آنچه که در بهمن ۵۷ رقم خورد تنها مختص یک نقطه جغرافیایی خاص در ایران نبود، بلکه سرآغاز برای بیداری همه‌ی جوامع اسلامی و بین المللی و ایجاد اراده برای برچیدن بساط ظلم و استبداد در دنیا و پیاده سازی عدالت و بازگشت کرامت به انسان ها بوده است.
چهار دهه تلاش موفق در عرصه های داخلی و خارجی، بی‌شک ثمره روحیه مجاهدانه، انقلابی و شهادت طلبی و حضور پررنگ و آگاهانه نسل‌های اول و دوم و سوم و چهارم انقلاب در عرصه‌های گوناگون بوده است.
تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی در مواجه با تهدید، تحریم و فتنه و دستاوردهای ارزشمند بدست آمده سبب شده تا گام دوم انقلاب با پشتوانه محکمی از چیستی ها و چرایی ها آغاز گردد. در مقطع حساسی از تاریخ هستیم.تحریم ها و محاصره ها را باید تبدیل به فرصت ها نموده با توکل به خداوند و به میدان آوردن جوانان نخبه و دلسوز و دانشمند کمبودها را جبران و کشوری نمونه با ملتی مقاوم به جهان تشنه عدالت ارائه دهیم.
یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال اگر چه همراه شد با محدودیت های بیماری منحوس کرونا و از حضور در راهپیمایی محروم شده ایم، البته این محدودیت ها سبب گشت تا صاحب نظران و موثرین، به سمت و سوی احیای دیگر ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی بروند که الحمدالله تلاش های گسترده و موفقی در انعکاس دستاوردهای نظام و همچنین آگاهی و بصیرت‌بخشی انجام گرفته است.
اینجانب با گرامیداشت ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی که رنگ و بوی فاطمی دارد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره«سلام الله علیها» و تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دامت برکاته، از آحاد مردم شریف خراسان جنوبی و بویژه جوانان انقلابی خواهانم در روز ۲۲ بهمن ماه بصورت هماهنگ و یکپارچه در سطح شهرها(با رعایت شیوه نامه های بهداشتی) و فضای مجازی با نشر محتواهای بصیرتی از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت نمایند.
لذا از تلاش ها و فعالیت های موثر دست اندرکاران برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی و فعالان رسانه ای و صدا و سیمای استان صمیمانه سپاسگزارم.

سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *