خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دانشگاهیان با پژوهش و تنظیم پایان نامه ها شناسنامه و چهره واقعی اروپائیان را به جهان معرفی کنند/ امروز آمریکا مانند تیکه های یخ ذوب شده بر روی آب شناور است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دانشگاهیان با پژوهش و تنظیم پایان نامه ها شناسنامه و چهره واقعی اروپائیان را به جهان معرفی کنند/ امروز آمریکا مانند تیکه های یخ ذوب شده بر روی آب شناور است

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه آن افرادی که تصور کردند، وحشی‌های اروپایی، انسان هستند و آنها را در کشور پر رو کرده‌اند، راه توبه برایشان باز است، گفت: با کمی تحقیق به این نتیجه می رسیم که اروپا هرگز متمدن نبوده و نیست.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در مراسم اختتامیه جشنواره لبیک عشاق که امروز(سه شنبه) در دانشگاه پیام نور در بیرجند برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، گفت: از مسئولین دانشگاه پیام نور در برنامه ریزی برگزاری جشنواره لبیک عشاق جای تشکر دارد، جایگاه دانشگاه، دانشجو و نخبه‌ها این است که در آرمان‌های بلند امت پیشتاز باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی تصریح کرد: عدل یعنی هر چیزی در جای خودش قرار بگیرد و اندازه آن رعایت شود و ظلم عبارت از آن است که هر چیزی در غیر جای بایسته  قرار بگیرد، اگر اهداف وجودی مخلوقات خداوند جا به جا شود هرگز به اهداف خود نخواهند رسید، لذا از راه ظلم نمی توان به هدف رسید.

وی با شاره به اینکه ما آفریده شده‌ایم که انسان باشیم و از راه ظلم انسان حاصل نمی شود، گفت: در جمعیت‌های بزرگ و کوچک انسان‌های منحرف از راه صحیح هستند و خواهند بود این افراد همواره از نظر عددی زیاد نیستند، اما سلطه زیادی دارند، چراکه افراد کمکی آنها زیاد است لذا ظلم می کند، فرعون یک نفر است اما می بینید که تمام مردم را اذیت می‌کند و کسی هم چیزی به او نمی گوید، چرا که افراد چاپلوس در اطراف او زیاد است.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: با کمی تحقیق به این نتیجه می رسیم که اروپا هرگز متمدن نبوده و نیست،  البته منظور ما اروپای جغرافیایی نیست چرا که زمین اروپا هم نیز مانند بقیه زمین، ملک خداست؛ منظور مردم اروپا نیز نیست چرا که بسیار افرادی هستند که در همان اروپا آدم‌های بزرگی هستند. انیشتن گفته بود برای آقای حسابی ارزش زیادی قائلم، چرا که زمانیکه اروپایی ها گوشت آدم می خوردند، ایرانی‌ها تمدن داشته و متمدن بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه مراد ما از اروپا فرهنگ و سیاست حاکم برآن است، گفت: این حکومت و سیاست تمدن را نشان نمی دهد، اروپایی ها بسیار شناسنامه بدی دارند، از جنگ های صلیبی گرفته تا به امروز، که همواره در کشورهای مختلف دخالت می کند.

وی تصریح کرد: اروپائیان دروغ بزرگی در مورد کشف آمریکا ساخته اند، چرا که زمانیکه اروپائیان وارد آمریکا شدند آنجا بومی‌هایی زندگی می‌کردند و تمدن داشته و از این اروپائیان با روی خوشی استقبال کردند، که بعد اروپائیان بین ۸۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون نفر از بومی‌های آمریکایی را کشتند و ایالات متحده را روی گور آنها ساختند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اروپائیان در این  ۲۰۰ سال اخیر هرکجا پا گذاشتند فحشا، منکرات و جنگ به پا شده است، گفت: امروز ببینید بر سر مردم دنیا چه می آورند، دنیای اسلامی که همه را با هم برابر و برادر می داند، اما اروپائیان از انسان، گرگ انسان می سازند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی در ادامه افزود: لازم است که دانشجویان در این زمینه پایان نامه تنظیم کنند و شناسنامه اروپائیان را به جهان نشان دهند، چراکه هر جا انسان خوبی بود کشتند، هرجا انسان قالتاقی بود بر مسند گذاشتند، ایمان و دیانت را از میان برداشتند.

وی ادامه داد: امروز فرهنگ غرب یا لیبرال دموکراسی غرب، از خاوردور گرفته تا غرب آسیا چه بلایی بر سر مردم، زنان و کودکان می آورد، هرجا دستشان برسد کشورها را خراب می کنند، زیرساخت ها را از بین می برند در محاصره تنگ اقتصادی قرار می دهند و جلوی آب و خوراک مردم را می گیرند و عجب اینجاست که افرادی هم با سکوت یا سلاح نظامی در ظلم این افراد همراه شده اند و از طرفی طلبکار نیز هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۷۰ سال است فلسطین مظلوم را غاصب کرده‌اند، به هر نحوی مردم آنجا را می کشند و از بین می برند و صاحبان اصلی فلسطین را تروریست خطاب می کنند، گفت: با یک ائتلاف دروغی بر سر مردم مظلوم یمن آوار شده‌اند و جلوی ورود مواد غذایی به این کشور را می گیرند و شش سال است که تغذیه درستی مادران باردار در این کشور نشده‌اند که اکثر نوزادان در یمن مرده بدنیا می آیند، حدود سه هزار بمب خوشه ای ممنوعه بر سر مردم ریخته اند اما هیچ کس هیچ سوالی نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه غربی‌ها هر جا وارد شده‌اند تروریست تربیت کرده‌اند، گفت: منافقینی که در ایران ۱۷ هزار نفر از هم وطنانان ما را شهید کردند لانه آنها فرانسه بود، در جنگ تحمیلی تمام مرتجعین منطقه پول برای مقابله با ایران به صدام، داده، همچنین سلاح شیمیایی را نیز همین کشورهای به اصطلاح متمدن بودند که به صدام دادند.

وی افزود: باید راهی باز شود که پایان نامه ها و پژوهش های لازم جهت شناختن حیله های دشمنان در دانشگاه ها انجام شود، چرا که وقتی در این زمانه‌ای که همه بی تفاوت و یا سکوت کرده اند از سازمان ملل گرفته تا من پشت تریبون وقتی نمی توانیم حرفی بزنیم، اما راه برای نسل آینده روشن باشد.

رئیس شواری امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز در برابر ویروس کرونا که برخی از متخصصین حدس می‌زنند این ویروس آزمایشگاهی است و طبیعی نیست، اما سخن تمام خبرگزاری های جهان است، بسیار خوب است که به این مسئله توجه شود اما چرا نسبت گرسنگان دنیا حرفی زده نمی شود، زندان‌های صهیونیست‌ها پر از زن و کودک است، چرا رسانه‌های جهان از این مسائل حرفی نمی زنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای عبادی در ادامه افزود: اینکه لبیک عشاق که گفتید خیلی امیدوار کننده است تا عشق نباشد دفاع نیست، تا عشق نباشد شهادت نیست، این ارزش های والای انقلاب و اسلام عشق حقیقی نیازدارد تا جامعه اسلامی از این غول‌های بیابانی نجات پیدا کند، آنچه که جرات و شهامت و شجاعت می دهد عشق است.

وی با بیان اینکه با عشق به مظلومین عالم باید غیرت داشت و امروز غیور مردان زیادی درکشور هستند، گفت: آمریکایی که مثل یک کوه یخ بود و هرجا تمایل داشتند سیستمی را عوض کنند فقط کافی بود اعلام کنند ناو آمریکا به سمت آن کشور حرکت کرده، دیگر آن حکومت عوض شده بود، اما امروز آمریکا مانند تیکه های یخ ذوب شده بر روی آب شناور است که این نتیجه همین حرکت بزرگ شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر افرادی ظلمی کند و من با هر حرکتی از آنها حمایت کنم من نیز جزو آنها شمرده می شوم، گفت: آن افرادی که تصور کردند، وحشی‌های اروپایی، انسان هستند و آنها را در کشور پر رو کرده‌اند، راه توبه برایشان باز است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از این حرکت زیبای دانشجویی که بسیار ارزشمند بود، تشکر می کنم.

انتهای پیام/

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *