خانه / دیدارها / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی:عده ای بدنبال تحریف مواضع انقلاب اسلامی هستند/ بصیرت هدف اصلی و فلسفه خلقت است

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی:عده ای بدنبال تحریف مواضع انقلاب اسلامی هستند/ بصیرت هدف اصلی و فلسفه خلقت است

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با تأکید بر اینکه بایستی نسبت به جریان نفوذ و تحریف حساس بود، گفت: بصیرت این است که جامعه متوجه بشود که حقیقت فرمایشات امام چیست و البته و صد البته آن، مایه اصلی حقیقت، بصیرت تقوای الهی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی امروز در دیدار با امام جمعه و جمعی از مسئولان و متدینین شهر فردوس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فلطمه زهرا و گرامیداشت شهدای محور مقاومت و علامه مصباح یزدی گفت: بنده هم اجازه میخواهم در کاروان و نیت پاکی که شما را  به اینجا آورده است که بیعت با ولایت و بصیرت در دین است وارد شوم، ان شاءالله که این بیعت به ساحت مقام معظم رهبری و بالاتر مقام ولایت عظمای حضرت صاحب الزمان (ع) اتصال پیدا کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید علیرضا عبادی اظهارداشت: در زمان بعثت پیامبران جبهه اهل هوا و نفس پرستان در مقابل پیامبران به ستیز برخواستند و پیغمبران را شهید و شکنجه کردند و به زندان انداختند، در بعضی موارد از نظر غلبه ظاهری جبهه کفر و بعضی موارد جبهه دین غالب شده اما در حقیقت پیروزی ذاتی برای جبهه دین و حق است و چون او جبهه ایمان است و به مقصد بالای هدف خلقت، یعنی انسانیت و عبودیت رسیده است دیگر شکست معنی ندارد حتی اگر او را پاره پاره کنند، چون بدنش را پاره پاره می کنند ولی اندیشه، فکرو مطالعه او را که نمی توانند دست بزنند پس او پیروز است و هرگز شکست نمی خورد.

 

وی ادامه داد: در جاهایی که در سایه بعثت پیامبران غلبه ظاهری و پیروزی نصیب اهل ایمان شده است و دشمن دیگر نمی تواند تقلا و تلاشی برای پیروزی ظاهری کند، او کار جنگ را رها نمی کند و به رنگ دین در می آید و با نفوذ ظاهر دین را حفظ می کند و باطنش را خراب میکند که این کار او یک شیطنت است که میخواهد با آن مشتری پیدا کند که البته او بی مشتری هم نیست، مشتری آنها هم انسان های ابلهی هستند که به دنبال مسائل حاشیه ای دنیایی می روند و سعادت همیشگی را با سرگرمی های چند روزه دنیا مبادله می کنند و بصیرت که هدف اصلی و فلسفه خلقت است را فراموش میکنند.

 

امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد: بعد از اینکه فرعون و افرادی که به صحنه آورده بود در نیل غرق شدند و جبهه موسی پیروز شد همان افرادی که به برکت حضرت موسی از شکنجه های فرعون نجات یافته بودند و به موسی گرویده بودند و قوم او را تشکیل می دادند بعد ها قارون ها و سامری ها شدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای سید علیرضا عبادی با اشاره به آیه ۱۴۲ سوره اعراف و آیه ۴۶ سوره نساء گفت: عده ای دور سامری جمع شدند و گوساله سامری را به عنوان خدای موسی پذیرفتند، آنها به این هم قناعت نکردند وآیاتی از تورات را برداشتند و مواردی را در آن وارد کردند و توراتی را که به اسم حضرت موسی است را تحریف کردند به طوری که بدترین جلوه های کفر و شرک در تورات است و تنها افراد که این تورات را پذیرفتند انسان های ابله هستند.

 

وی اضافه کرد: تبشیری های مسیحی دنیا را با انجیل فاسد می کنند، انجیل که کتاب خداست، اما این انجیل تحریف شده است به طوریکه هم اکنون بیش از صد نوع انجیل در جهان است که همه آن ها تحریف شده اند و روی آنها تبلیغ می کنند، شیطان ها این کار را می کنند و ابله ها و احمق ها به اسم دین آن را می پذیرند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آیه ۹ سوره حجر، افزود: در مورد پیامبر آخرالزمان(ص) به دلیل اینکه ختم نبوت است، دیگر سند نباید تغییر کند و خدای متعال اصل سند را که متن وحی قرآن است حفظ فرموده، بله در این قرآن دستی راه ندارد چون خود خدا تضمینش کرده و این قابل تحریف نیست، دشمنان دین خیلی کار کردند، زحمت کشیدند، مبارزه کردند که آن را تحریف کنند اما همه آنها خنثی شده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: بر خلاف اینکه قرآن را نمی شود تحریف کرد اما اسلام قابل تحریف شدن است، مدعی هایی در طول تاریخ در دوران ما و قبل از ما به اسم دین یک مغازه دین فروشی باز کردند فرقه هایی مانند وهابیت و بهائیت و از این قبیل را آوردند و هر کدام یک قرائت و برداشتی از دین داشتند و بصیرت این است که اینها را تشخیص بدهد.

 

وی خاطرنشان کرد: خدای متعال همواره اتمام حجت دارد، در این شرایط آخر الزمانی هم در موقعیت ویژه ای که کارشناسان کارکشته غربی در سالهای آخر از حکومت طاغوت گفتند که دین در ایران از بین رفته و مثل پیری است که آخرین نفس‌هایش را می کشد و دنیا هم به دو نیم کره تقسیم شده بود شرقی و غربی و هرکدام بدتر از دیگری و به تعبیر آیت الله مطهری (قدس سره) دو بال مقراز بودند که اسلام را قیچی می کردند اما به هر حال شرق و غرب غافلگیر شد، کمونیسم و سرمایه داری خیالشان جمع شده بود که دین را از بین بردند اما خدا اتمام حجت می کند و این انقلاب پیروز شد.

 

امام جمعه بیرجند در ادامه افزود: دشمنان این انقلاب تمام تلاش خود را برای از بین بردن این انقلاب کردند، ظلم و جنگ کردند، آدم کشی راه انداختند و هر چه توانستند فشار آوردند اما هیچ کاری نتوانستند انجام دهند و در گفته های خصوصی خودشان به عظمت و واقعیت این انقلاب اعتراف داشتند و اعتراف دارند.

 

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به عوامل نفوذ در تصمیم سازی ها، گفت: آنهایی که به نحوی نفوذ دارند و می خواهند به شکلی این اوضاع را عوض نمایید، حالا چه آنهایی که به صورت جبهه بیرونی به تعبیبر خودشان همه گزینه ها روی میزشان است و یا جبهه درونی هم کارچاق کن و جاده صاف کن آنهاست، اینها یکی از شگردهایشان در این صحنه ها جذب انسانهای ابله است.

 

وی ادامه داد: آنان سعی می کنند انقلاب را تحریف کنند، سعی می کنند فرمایشات امام را تحریف کنند، سعی می کنند فرمایشات حضرت اقا را تحریف کنند، کارشان این است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در دوران حضرت امام خمینی(ره)، جریان تحریف فعال بود، گفت: در همان دوران خود امام بزرگوار می‌دیدید، امام یک سخنرانی می فرمایند درباره موضوعی، از هنر امام هم این بود که بالاترین مطالب را در یک سطح پایینی صحبت می کرد که عوام الناس می فهمیدند خیلی هنر است، سطح مطلب را پایین آوردند و همه کس فهم صحبت می کردند، اما فردا می‌دیدید که روزنامه ها فرمایشات امام را ۱۰ و ۲۰ نوع برداشت مختلف کرده اند، این تحریف نیست؟ کجاست ابهام داشت؟ هر کدام می‌خواستند امام و انقلاب را برای اهداف خود و اربابش ابزار قرار دهد.

 

وی تأکید کرد: بصیرت این است که جامعه متوجه بشود که حقیقت فرمایشات امام چیست و البته و صد البته آن، مایه اصلی بصیرت تقوای الهی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به إِنَّ الَّذِينَ اتَّقَوْا إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِنَ الشَّيْطَانِ تَذَكَّرُوا فَإِذَا هُمْ مُبْصِرُونَ، گفت: آنهایی که تقوا به خرج می دهند در فتنه ها، شگرد ها و کلک ها، می‌‍بینید که خدا، آنها را حفظ می کند و آنها کاملا حق را می شناسند و بین حق و باطل فاصله می گذارند.

 

امام جمعه بیرجند در بخش پایانی سخنان خود، اظهارداشت: انسان های با تقوا را در شهر و روستا در هر شغلی که هست یک کارگر معمولی ممکن است باشد، ملاحظه می‌فرمایید که در این چهل و چند سال از انقلاب گذشته این‌همه شبهات و فتنه گری ها و شعارها و شگردها انجام شده، اما انبوهی از مردم با تقوا داریم که اینها در ظرف این چهل و چند سال هیچ دفعه اشتباه نکردند، چرا؟ او که نه تحلیل علمی دارد نه درس خوانده است به آن صورت نه حوزه ای نه دانشگاهی، چطور اشتباه نکرده؟ از آن طرف می‌بینیم انسان‌هایی که تقوا را رعایت نکردند اما نه تنها دانشمندند، حالا در حوزه یا دانشگاه فرقی نمی کند آدم های زرنگی هم هستند اما اینجا تقوا به کار می آید نه زرنگی، اشتباهات کلان کردند همه آنچه که خود و مردم داشتند را به باد دادند و برای خودشان نام بد گذاشتند تا برسد به آخرتش، بصیرت سرمایه است.

 

اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ عَلَيْكَ‏، صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ اجْعَلِ النُّورَ فِي بَصَرِي وَ الْبَصِيرَةَ فِي دِينِي‏، وَ الْيَقِينَ فِي قَلْبِي وَ الْإِخْلاَصَ فِي عَمَلِي‏، وَ السَّلاَمَةَ فِي نَفْسِي وَ السَّعَةَ فِي رِزْقِي وَ الشُّكْرَ لَكَ أَبَداً مَا أَبْقَيْتَنِي‏

 

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: خداوند شما و همه مردم خوب فردوس را تایید کند و علمای بزرگوار این شهر که با علم و بصیرت رسالت الهی خود را انجام می دهند سایه شان بر سر مردم مستدام باد، وجود این مردم برای حفظ و بقای انقلاب و اسلامشان و دین و دیانتشان و ناموسشان در مقابل اینهمه بدخواهان حفظ کند ولی نهایت این است که همکه بدخواهان شما شکست خواهند خورد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *