خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جامعه نیازمند تولید محتوا در حوزه مهدویت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: جامعه نیازمند تولید محتوا در حوزه مهدویت است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با تقدیر از هماهنگی ایجاد شده بین فعالین حوزه مهدویت در استان، گفت: استفاده از دانشگاهیان و توجه به مسئله آموزش و پرورش در برنامه های تبلیغی و فرهنگی مهدویت بسیار حائر اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی امروز در دیدار با دست اندکاران مهدویت با تقدیر از هماهنگی ایجاد شده در بین گروه هایی که در بحث مهدویت کار می کنند، گفت: جهت تولید برنامه های تببین مهدویت و ورود به دانشگاه ها و آموزش و پرورش هموراه باید با متخصصین این موضوع در ارتباط بود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با بیان اینکه برای تولید برنامه های مختلف آمورشی زوایای گوناگون نیز سنجیده شود و با مشورت اساتید خبره در سطح کشور اقدامات صورت گیرد، افزود: در یک محدوده زمانی شش ماهه انتظار است محتواهای لازم در جهت موضوعات مهدویت تولید، و بر اساس زمانبندی نسبت به انتشار منظم آن اقدام نمایید به این شکل از زمان جلوتر خواهید بود.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط مکرر با متخصصین و اساتید امر مهدویت در توسعه معلومات کلاسیک و انجام برنامه های میدانی در بین مردم، گفت: برای افراد داوطلب نیز معلومات ریشه ای عرضه و افراد متخصص این موضوع شناسایی نمایید.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هموراه در طول تاریخ جاهلیت همراه جامعه بشری بوده و هم اکنون نیز هست، گفت: گاهی جاهلیت از روی ندانستن است که می شود با آگاه سازی و افزایش علم این جهل را از بین برد، اما جاهلیتی که از روی لج بازی و انکار است را به راحتی نمی توان بر طرف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در ادامه تصریح کرد: در پرونده هایی که در دادگاه‌ها است، بیشتر از قاضی طرفین پرونده می دانند که مقصر کیست، ولی آنچنان از خودش دفاع می کند که قاضی نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

وی در ادامه گفت: در جهان نیز کشورهای استعمارگر می داند که حقوق مللی که از آن حرف می زنند، بیهوده است و به آن عمل نمی کنند و خودشان بیشتر از همه غارت و ویرانی به بار آورده اند، ولی همواره از آن دفاع می‌کنند.

 

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی افزود: ایجاد فرقه‌‎های مختلف و شبهات دینی و مذهبی  از سری برنامه های کشورهای استعمارگر چون انگلیس است که می دانند حق با کیست، اما باز هم اختلاف ایجاد می‌کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: این بخشی از عمر و اعمال شما که در راستای تبین مهدویت و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) صرف شود، بدون شک مورد قبول قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۴۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *