خانه / دیدارها / قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کار هنری نیازمند پشتوانه و عقبه فکری است تا از هر آسیبی مصون بماند

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کار هنری نیازمند پشتوانه و عقبه فکری است تا از هر آسیبی مصون بماند

حجت الاسلام والمسلمین اقای غلامحسین نوفرستی با بیان اینکه حقیقت ایمان و اسلام در دل انسان مومن نفوذ کرده است گفت: معارفه حقه دین در دل شخصیتی مانند علامه مصباح عمق پیدا کرده و باعث شده که ایشان در مسیر ایمان و اسلام ثابت قدم باشد و دیگران نیز پیوسته از برکت حضور ایشان بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین آقای غلامحسین نوفرستی در مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه صنایع دستی به یاد فرمانده با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: یکی از زیبایی های قران، هنر قرآن است که بسیاری از حقایق و معارف را در قالب مثل برای ما تبیین می کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در تبیین آیه ۲۴ سوره ابراهیم بیان کرد: دین همان درخت طیب است و مانند درخت دارای ریشه و شاخ و برگ است که ریشه های آن معارفی است که در دل انسان های مومن است و این ریشه افراد را در برابر حوادث حفظ می کند.

وی در ادامه افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری مجاهد کسی است که کار و تلاش برای خدا در برابر دشمن داشته و تاثیر گذار باشد، شهید سلیمانی، علامه مصباح یزدی و شهید فخری زاده نمونه بارز مجاهد در راه خدا هستند که هر کدام در حوزه خود با دشمن و جریان های مختلف فتنه گران مقابله می کردند که دشمن تحمل وجود انها را نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین اقای غلامحسین نوفرستی با بیان اینکه حقیقت ایمان و اسلام در دل مومن نفوذ کرده است گفت: معارف حقه دین در دل شخصیتی مانند علامه مصباح عمق پیدا کرده و باعث شده که ایشان در مسیر ایمان و اسلام ثابت قدم باشد و دیگران نیز پیوسته از برکت حضور ایشان بهره مند شوند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه کار و هنر شما زیباست، تاکید کرد: برای این کار باید یک عقبه و پشتوانه فکری داشته باشید تا از هر آسیبی مصون بماند و جامعه بتواند به خوبی از از شما و هنر شما استفاده کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *