خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خون شهدا و زحمات کارکنان نیروی انتظامی تضمین کنند امنیت جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: خون شهدا و زحمات کارکنان نیروی انتظامی تضمین کنند امنیت جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه مسئولیت ها و زحمات نیروی انتظامی زوایای مختلفی دارد، گفت: یکی از حساس ترین و خطیر ترین وظایف نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در دیدار با خانواده معظم شهید سعید بنی اسدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر و سلام به روح مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: امیدواریم این مصیبتی که در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شما رسیده است همه شما در مصائب با خاندان اهل بیت(ع) عصمت و طهارت شریک باشید و اجر و پاداش الهی نصیبتان گردد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه جهان فانی و گذرا است، افزود: همه ما رفتنی هستیم و هیچکس نمی ماند ولی اجر و پاداش شما باقی می ماند  و ارزش این خون های پاک و زحماتی که نیروی امین و مقتدر انتظامی جمهوری اسلامی برای حفظ اسلام و مردم می کشد محفوظ و ماندگار است و اگر زحمات، تلاش ها و جهادهای نیروی انتظامی از صفر مرز تا قلب مرکز شهر و کشورنباشد معلوم نیست چه بلایی بر سر مردم می آید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها و زحمات نیروی انتظامی زوایای مختلفی دارد، گفت: یکی از حساس ترین و خطیر ترین وظایف نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر است که از دورانی که استعمار کشورهای غربی در کشورهای اسلامی راه پیدا کرده باعث گسترش انتشار آن شده است که به جان، فرهنگ، دین، ناموس، استقلال و آزادی مردم آسیب زده است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمنان و کشورهای استعمارگر از هیچ آسیبی فروگذار نمی کنند که مهم ترین آنها این سم مهلک، مواد مخدر است، افزود: مواد مخدر مختلفی که با یک گرم آن می تواند یک نوجوان و جوان را برای همیشه ساقط کند، در گزارش های دریافتی اعلام شده که حدود ۶۰ تن مواد در ۹ ماه گذشته در استان کشف شده است.

 

وی با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر، گفت: با گسترش مواد مخدر همه مردم نابود می شوند و آنها از این طریق بر همه امور، از جمله دین، ناموس، فرهنگ و استقلال مردم اثر می گذارند و بر همه جامعه مسلط می شوند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ما در فتنه های سخت آخرالزمان قرار داریم، گفت: همواره در روایات فرموده اند که دوره آخرالزمان دوره سختی است اما در همان روایات آمده است کسانی که در این دوره پر فتنه خطرناک که از هر گوشه اش یک نوع فتنه خاص بلند می شود بتوانند مقاومت واستقامت کنند و دین خود را حفظ کنند، مقامشان از افرادی که بعد از ظهور حضرت مهدی باشند بالاتر است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان با عرض تسلیت مجدد به خانواده معظم شهید سعید بنی اسدی، گفت: امیدواریم همه آنهایی که در هر جبهه ای در راه خدا جهاد می کنند، بالاخص ارواح طیبه شهدا که امید شفاعت از آنها داریم و خانواده معظم آنها از این بهره و مقام بزرگ عند ربهم برخوردار باشند.

 

گفتنی است، استوار «سعید بنی اسدی» از کارکنان فرماندهی نتظامی شهرستان سربیشه صبح دیروز در راه مبارزه با مواد مخدر در پاسگاه حسین آباد شهرستان سربیشه توسط  قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *