خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کشورهای غربی و استعمارگر مانع اساسی اجرای تعلیمات قرآنی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: کشورهای غربی و استعمارگر مانع اساسی اجرای تعلیمات قرآنی

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه از فضای مجازی باید به بهترین نحو برای تبلیغ دین و قرآن کریم استفاده شود، گفت: امروز شرایطی به وجود آمده که همه مردم دنیا تشنه روح عدالت و آیات قرآن کریم هستند.
به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی امروز در دیدار با معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: وقتی مدیران مسلمانان ظلمه باشند بهتر از این سرنوشت نمی توان توقع داشت.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی اینکه اساس انقلاب اسلامی بر پایه قرآن کریم است، گفت: استکبار به دنبال از بین بردن قرآن کریم و تعلیمات آن است و بدانید که سیستم تفکر غربی یک مانع اساسی برای اجرای تعلیمات قرآن کریم در کشور است.
وی با تاکید بر اینکه مردم امروز خواهان اسلام هستند، افزود: جمهوری اسلامی اقتضای خوبی دارد اما موانعی در سر راه آن است که مانع رشد اسلام می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی در ادامه گفت: امیدواریم موانع از سر راه اسلام برداشته شود تا بتواند مسیر خود را طی کند و مردم به سمت آن جذب شوند.
امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه برای مردم قرآن دوست موانع باید برطرف و زمینه ها هماهنگ شود تا در زمینه ترویج قرآن کریم قصوری صورت نگیرد، گفت: اگر مخاطب به سمت روح، اخلاق و عدالت قرآنی جذب شود بسیار کارساز خواهد بود؛ در صدر اسلام نیز مبلغان از قرآن کریم برای تبلیغ دین استفاده می کردند به صورتی که گاهی یک آیه از قرآن کریم می تواند زندگی یک فرد را دچار تغییر و تحول کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز شرایطی در دنیا ایجاد شده است که همه مردم جهان به دنبال عدالت هستند، گفت: دشمنان به این خاطر دنبال اسلام ستیزی و راه اندازی داعش هستند که شکست خود را در مقابل اسلام دیده اند این موضوعات پارازیت های تبلیغاتی است که علیه قرآن کریم انجام می دهند.
وی در پایان با اشاره به اینکه می توان از فضای مجازی برای تبلیغ قرآن کریم استفاده کرد، گفت: از امکانات امروز برای تبلیغ اسلام و قرآن کریم بهره مند شوید و بدترین را به بهترین تبدیل کنید.
انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *