خانه / تاپ خبر / قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ولایت پذیری ویژگی بارز حاج قاسم سلیمانی بود

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ولایت پذیری ویژگی بارز حاج قاسم سلیمانی بود

حجت الاسلام و المسلمین آقای نوفرستی یکی از ویژگی های بارز شخصیتی حاج قاسم را ولایت پذیری دانست و خاطرنشان کرد: آنچه که به یک نفر انگیزه می دهد این چنین غرق در ولایت باشد فقط معرفت است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی امروز در نشست بصیرتی با طلاب حوزه علمیه امام حسن مجتبی(علیه السلام) بیرجند با اشاره به تقارن ارتحال آیت الله مصباح یزدی با سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ضمن عرض تسلیت به مناسبت این دو رویداد، گفت: علامه مصباح در نشست های بصیرتی و طرح ولایت و تربیت شاگردان نقش موثری در مقابله با جریانات انحرافی داخلی و افزایش بصیرت جامعه داشتند.
حجت الاسلام و المسلمین آقای نوفرستی یکی از ویژگی های بارز شخصیتی حاج قاسم را ولایت پذیری دانست و خاطرنشان کرد: آنچه که به یک نفر انگیزه می دهد این چنین غرق در ولایت باشد فقط معرفت است.
امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که ۴۰سال خدمت شایسته و ولایت مداری سردار سلیمانی را تبدیل به سردار شجاعت و شهامت کرد، ادامه داد: سردار در مقابل دشمنان جدی بودند و در حضور مردم نیز بسیار متواضع بودند.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به قدرت  جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت موشکی، هسته ‌ای و نفوذ ایران در کشورهای منطقه از جمله  قدرت های  بازدارنده ایران است و کشور های استکباری در تلاش اند که این مولفه های قدرت را کاهش داده یا از بین ببرند.
حجت الاسلام و المسلمین آقای نوفرستی با اشاره به پایبند نبودن آمریکایی ها و کشورهای اروپایی در مذاکرات هسته ای ایران تصریح کرد: مسئله‌ هسته‌ای را به شکلی که مخالفان ایران می‌خواستند قبول کردیم و زیر بار رفتیم اما دشمنی آمریکا و بهانه‌گیری آن‌ها تمام نشد؛ آن ها  می خواهند که بحث دفاعی و موشکی ایران مورد مذاکره قرار گیرد، اما  رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر این خواسته ها ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها برای انتخابات سال آینده ایران چند محور را دنبال می کنند، افزود: آنها برای انتخاب شدن فرد یا جریان مورد حمایت خود، ابتدا کاهش محسوس قیمت ها را در دستور کار خود قرار داده اند و حتی گفته شده در این شرایط بخشی از مطالبات ایران را پرداخت نمایند.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از محورهای سیاست آمریکا، در صورتی که فرد یا جریان مورد حمایت آنها رای نیاورد تهدید ایران به جنگ می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *