خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: به شمار قطرات خونی که به ناحق از شهید سلیمانی به زمین ریخته شد، حاج قاسم ها متولد می شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: به شمار قطرات خونی که به ناحق از شهید سلیمانی به زمین ریخته شد، حاج قاسم ها متولد می شوند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه تناسب شهادت سردار سلیمانی با دهه بصیرت خود نیز بسیار اهمیت و جای تأمل دارد، گفت:  دشمن باید بداند که جوانان این کشور اجازه نمی دهند که با به شهات رساندن حاج قاسم، جای او خالی بماند و به صورت هدفمند سلاح او را به دوش خواهند گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی امروز در جمع فرماندهان سپاه انصارالرضا(علیه السلام) که به مناسبت ۱۳ دیماه سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار شد، با عرض تسلیت فرارسیدن سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، گفت: به شمار قطرات خونی که به ناحق از شهید سلیمانی به زمین ریخته شد، حاج قاسم ها متولد می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند که جوانان این کشور اجازه نمی دهند که با به شهات رساندن حاج قاسم، جای او خالی بماند و به صورت هدفمند سلاح او را به دوش خواهند گرفت، افزود: جوانان ایران اسلامی همواره آماده دفاع از حرم پیامبر(صل الله علیه و آله) و ائمه اطهار(علیه السلام) و تمامیت مرزی جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه انتقام خون این شهید عزیز به این راحتی تمام نخواهد شد، گفت: تناسب شهادت سردار سلیمانی با دهه بصیرت خود نیز بسیار اهمیت و جای تأمل دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه منطق اسلام رسیدن به کمال انسانی است و متکی به وحی و فطرت است و در آن معجزه و کرامت وجود دارد، گفت: اما در مقابل جبهه کفر متکی به هیچ کدام از این موارد نیست و برای بدست آوردن قدرت و جایگاه ظلم، دست به هرکاری می زند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن در آیه چهار سوره مبارکه قصص یکی از راه های ایجاد قدرت جبهه باطل را ایجاد اختلاف بین افراد جامعه بیان می کند، گفت: معنای این آیه همان جمله معروف انگلیسی هاست که می گفتند اختلاف بیانداز و حکومت کن.

وی با بیان اینکه در ادامه آیه خداوند می فرماید” يَسْتَضْعِفُ طَائِفَةً”، گفت: کار کشورهای استعماری ضعیف کردن کشورهای دیگر است، که باز می بینیم انگلیس در جنگ جهانی اول با قحطی که در کشور ایران ایجاد کرد نزدیک به ۹ میلیون نفر از جمیعت ایران را کشت و هموراه اعتقاد داشتند که برای حکومت بر ایران باید ایرانیان را گرسنه نگهداشت.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه این کشورها به هیچ دین و مذهبی اعتقادی ندارند و عقایدشان پوچ است، گفت: اما میبیند همین ها برای دین اسلام که تمامش انسان سازی و رسیدن به کمال معرفتی است، شبهه ایجاد می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با تاکید بر اینکه بصیرت را باید در برابر این چنین کشورهایی افزایش داد، گفت: اما هنوز در کشور افرادی هستند که دم از مذاکره با غربی های استعمار گر میزنند و حل مشکلات کشور را در گرو حضور این کشورها در ایران اسلامی می دانند.

وی با اشاره به آیه “وَلَن تَرضى عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم “‌، افزود: اختلافات دشمنان با مسلمانان تا ابد حل نخواهد شد مگر اینکه مسلمانان از تمام عقایدشان دست بکشند و مطیع تمام و کمال کشورهای استعمارگر شوند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن با مکر، حیله و باغ سبز نشان دادن وارد می‌شود و زمانی که نقشه هایش را پیدا کند، به هیچ کشور اجازه حکومت داری نمی دهد، افزود: ابله های سازش کار بدانند این کشورهایی که به هرجا پاگذاشتند، خرابی و ویرانی ایجاد کردند، برای حل مشکلات معیشتی مردم ما تلاشی نمی کنند و این خیالی باطل است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با تاکید بر اینکه این اقدامات دشمن ترجمه عملی آیات قرآن است، گفت: بصیرت در این زمینه باید افزایش یابد و این وظیفه همه‌ی مردم است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه همانگونه که شهید سلیمانی و شهدای مقاومت از حریم ائمه اطهار(علیه السلام) دفاع کرده و با قدرت ایستادگی کردند، یادآور شد: باید در برابر تهدیدات و باغ سبز نشان دادن کشورهای استعماری نیز قوی بود و با قدرت ایستادگی کرد و تن به سازش و تسلیم ندهیم.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *