خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: حوزه های علمیه بزرگترین سد در برابر سم پاشی دشمنان در جامعه می باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: حوزه های علمیه بزرگترین سد در برابر سم پاشی دشمنان در جامعه می باشند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با تأکید بر اینکه جامعه همواره در معرض سم پاشی دشمنان قرار دارد، گفت: تولید علم و تربیت انسان ها و همچنین جلوگیری از سم پاشی دشمنان از جمله رسالت های اساتید و علمای حوزه های علمیه می باشد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی، نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در نشست با حجت الاسلام آقای ملانوری، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به اینکه حوزه های علمیه به برکت انقلاب اسلامی چه از نظر کمی و چه کیفی رشد خیلی خوبی داشته است، گفت: البته این رشد نسبت به امکانات و موانع بوده ولیکن ظرفیت احکام و آموزه های اسلام خیلی بیشتر است.

وی در ادامه با بیان اینکه همواره در روند کاری حوزه های علمیه تنگناهایی وجود داشته است، افزود: با وجود همه این تنگناها اقدامات خوبی صورت گرفته است و امیدواریم شرایط جامعه به سمتی برود که آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی پیاده شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، اظهار کرد: (گفت و شنود) و بیان مسئله در یک جامعه همواره به سه شکل غذا، دوا و سم در حال پخش است و دشمنان و دوستان نادان در سم پاشی جامعه ما از هیچ کاری فروگذاری نمی کنند، لذا این مبلغین هستند که باید نسبت به تغذیه معنوی جامعه تلاش کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه علما و اساتید حوزه های علمیه نیز نسبت به جلوگیری از سم پاشی دشمنان در جامعه تلاش می کنند، گفت: تولید علم و تربیت انسان ها از جمله رسالت های حوزه های علمیه می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *