خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: باطن امثال رئیس جمهور فرانسه پر از عداوت علیه مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: باطن امثال رئیس جمهور فرانسه پر از عداوت علیه مسلمانان است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اهمیت وحدت در بین جوامع اسلامی، گفت: رئیس جمهور جنایتکار و رذل فرانسه به تنهایی نسبت به اسلام کینه ندارد بلکه باطن همه‌ی آنها(جریان طاغوت و استکبار) نسبت به مسلمانان پر از عداوت است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی امروز (هشتم آبان) در دیدار با ائمه جمعه و علمای اهل تسنن خراسان جنوبی ضمن عرض تبریک ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت با اشاره به بشارت از سوی انبیای سلف به امت ها درباره بعثت پیغمبر آخر الزمان، گفت: مسئله ظهور پیغمبر آخرالزمان به گونه ای واضح و روشن بود که حتی افرادی که از اخبار پیغمبران سلف آگاهی داشتند، ظهور آن حضرت را انتظار می کشیدند.

وی در ادامه افزود: مسئله ظهور پیامبر آخرالزمان چنان برایشان یقین بود که حتی در اختلافاتی که اهل کتاب با کفار بت پرست داشتند، اهل کتاب طبق شواهد و قرائن این ظهور را وعده می دادند که با ظهور آن پیامبر، سخنشان صدق و درست خواهد بود و بر کفار پیروز خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی افزود: در انسان شناسی چه در بعد مثبت و چه در بعد منفی، علم خیلی موثر است اما کافی نیست، زیرا آن علمی موثر خواهد بود که با تقوا باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود به پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به جوانان فرانسوی اشاره نمود و گفت: روز گذشته(هفتم آبان ماه ۹۹) مقام معظم رهبری پیامی خطاب به جوانان فرانسوی صادر فرمودند” از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟
سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟”
وی در ادامه اظهارداشت: در خصوص مسئله هولوکاست حتی دانشمند خودشان مثل آقای روژه گارودی یک دانشمندی که صرفا در  در جهت تحقیقات قلم می زند، این نویسنده بزرگ وقتی هولوکاست را زیر سئوال می برد این پیرمرد را مجرم شناختند به زندان بردند و شکنجه کردند، خب این چطور آزادی است؟ آزادی آیا یکطرفه است؟
حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خاطرنشان ساخت: در اهانت به ساحت قدس انبیاء الهی این می‌شود آزادی بیان و قلم؛ اما در دروغ هایی که ساختند برای منافعشان اگر کسی تردید کند طبق قانون خودشان مجرم است ، این چه قانونی است؟ بشر می داند یا می تواند بداند( قُلْ فَلِلَّهِ الْحُجَّةُ الْبَالِغَةُ) و یا به تعبیر قرآن کریم به دشمنان عنود پیامبر اکرم(ص) و مسلمین ( قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَر).

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: رئیس جمهور جنایتکار و رذل فرانسه به تنهایی نسبت به اسلام کینه ندارد بلکه باطن همه‌ی آنها(جریان طاغوت و استکبار) نسبت به مسلمانان پر از عداوت است، چنان روزی مباد اما اگر آنها به مسلمانان مسلط شوند، خب پیداست همه‌ی عقده‌های بیش از هزار ساله شان را پیاده می کنند.

وی در پایان ضمن تأکید بر وحدت در بین جوامع اسلامی، اظهار داشت: امیدواریم که خداوند فرج حضرت مهدی(عج) را نازل کند و مردم جهان و نه تنها مسلمانان را از دست این غول های بیابانی وحشی غربی آمریکایی و اروپایی نجات دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *