خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : ایجاد نظم از رسالت‌های ارزشمند نیروی انتظامی در جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : ایجاد نظم از رسالت‌های ارزشمند نیروی انتظامی در جامعه است

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ایجاد نظم یکی از رسالت‌های ارزشمند نیروی انتظامی در جامعه است گفت: نیروی انتظامی در همه حوزه‌های خود تلاش می‌کند با برقراری نظم در جامعه شرایطی را به وجود آورد که مایه افتخار باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به نقل از  خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج  سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان با بیان اینکه نیروی انتظامی متناسب با کمین دشمنان در سنگرش با پایمردی ایستاده است اظهار داشت: اعتیاد تنها به موادمخدر نیست بلکه انواع اعتیادها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه به مسئولیت‌ها در نیروی انتطامی باید به دید قداست بنگریم افزود: نیروی انتظامی مسئولیت‌های مختلفی دارد که یکی از رسالت‌هایش ایجاد نظم در جامعه است و این در حالی است که دشمنان از هر اقدامی برای ایجاد ناامنی استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عدل آثار بیرونی دارد که زیبایی است و آثار درونی دارد که استحکامی است افزود: عدل به معانی مختلفی تعبیر می‌شود که یکی از آن معانی این است که هرچیزی در جای خود قرار گیرد و معنای دیگر این است که هر موجودی ان چه استحقاق داد به او اعطا شود.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه عدم تبعیض در شرایط مساوی از دیگر تعابیر معنای عدل است ادامه داد: خداوند عالم را متناسب خلق کرده است اما دشمنان همه چیز را بر ما حرام کردند غیر از “نازیبایی‌ها” که آن را به سمت ما هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حالی که دشمن تلاش می‌کند با ترویج نازیبایی‌ها نظم و امنیت موجود در جامعه را از بین ببرد افزود: نیروی انتظامی در همه حوزه‌های خود تلاش می‌کند با برقراری نظم در جامعه شرایطی را به وجود آورد که مایه افتخار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: با وجود همه توطئه‌های دشمن نیروی انتظامی در سنگرش با پایمردی با آنها مبارزه می‌کند و خدمات ارزنده‌ای به مردم جامعه ارائه می‌کند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *