خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس: تبیین درس های دفاع مقدس به نسل جوان جزء ضروریات است/ دفاع مقدس به معنای حقیقی کلمه، بزرگترین دانشگاه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس: تبیین درس های دفاع مقدس به نسل جوان جزء ضروریات است/ دفاع مقدس به معنای حقیقی کلمه، بزرگترین دانشگاه است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی شب گذشته در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس، گفت: دانستن و تبیین درس های دفاع مقدس به نسل جوان جزء ضروریات است که امیدواریم خداوند متعال به شما نیز جزای خیر دهد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی شب گذشته در بازدید از نمایشگاه ” اقتدار چهل ” که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینیه جماران برپا شده بود، در غرفه بسیج دانشگاه فرهنگیان ضمن تقدیر از برپایی این غرفه و محتواهای ارائه شده در آن اظهار کرد: دفاع مقدس بزرگترین درس و بزرگترین دانشگاه است.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا به همه درس دادند، افزود: کار شما بسیار جالب و به روز بود زیرا دانستن و تبیین درس های دفاع مقدس به نسل جوان جزء ضروریات است که امیدواریم خداوند متعال به شما نیز جزای خیر دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه بازدید در غرفه محصولات فرهنگی نیز گفت: مسئله لباس یک مسئله بسیار مهمی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: یکی از شکایات مردم این است که لباس خوب در بازار پیدا نمی شود فلذا باید برای این معضل فرهنگی فکری اساسی کرد.

 

وی همچنین از غرفه های بسیج سازندگی با محوریت معرفی تولیدات و صنایع دستی بازدید به عمل آورد و از برگزار کنندگان نمایشگاه تقدیر و تشکر و برای آنها اجر معنوی درخواست کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *