خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به فرماندهان سپاه پاسداران: اگر جلوی دشمنان و تفکر لیبرال دموکراسی غرب را نگیرید راه سعادت بشر برای همیشه بسته خواهد شد/ راه مقابله با دشمنان همان راهی است که سپاه پاسداران انتخاب کرده است/ جواب زور دشمن را با قدرت بدهید نه با لبخند و چاپلوسی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به فرماندهان سپاه پاسداران: اگر جلوی دشمنان و تفکر لیبرال دموکراسی غرب را نگیرید راه سعادت بشر برای همیشه بسته خواهد شد/ راه مقابله با دشمنان همان راهی است که سپاه پاسداران انتخاب کرده است/ جواب زور دشمن را با قدرت بدهید نه با لبخند و چاپلوسی

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: اگر شما و امثال شما جلوی دشمنان و تفکر لیبرال دموکراسی غرب را نگیرید و آن سلطه جهانی حاصل گردد، یقین بدانید که برای همیشه راه سعادت بر بشر بسته خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوا و فضای سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خداوند متعال بعد از خلقت انسان می فرماید ” فَتَبَارَكَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِينَ ” لذا لازمه اش این است که این انسان ” احسن المخلوقین ” است.

 

وی افزود: تفسیر قرآن گاهی با خود قرآن و گاهی با حدیث و علم است، اما یک تفسیر قرآن در صحنه میدانی است، یعنی اگر بخواهیم تفسیر قرآن را درک کنیم باید به جامعه بشری نگاه کنیم زیرا یک واقعیت غیر قابل انکار است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: انسان هایی بالاتر از فرشته که باید مسجود ملائکه باشند، ارواح شهدای راه حق و دین، علمای راستین و عرفای واصلین و چهره هایی در زمان معاصر همچون امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید آیت الله مطهری و شهید دکتر مصطفی چمران، هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: بارها شنیده ایم که تفکر لیبرال دموکراسی از حکومت مطلق خودش در جهان به پایان تاریخ تعبیر می کند.

 

وی گفت: تفکر لیبرال دموکراسی غرب از انسان تعبیر به حیوان اقتصادی می کند و خوب و بد، درست یا نادرست و حق و باطل برایش معنا ندارد، لذا هر چیزی که توجیه اقتصادی داشته باشد برای این تفکر درست است، حال می خواهد قتل عام، هتک ناموس و از بین بردن بشر و ویران کردن کشورها باشد.

 

امام جمعه بیرجند تأکید کرد: تِز استعمارگران برای اینکه به سلطه جهانی برسند و پایان تاریخ را اعلام کنند، این است که انسان ها را حیوان کنند و همه صفات کمالات، ارزش ها، اخلاق، ایمان، ادب، ناموس و خوبی ها را از بین ببرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ابراز داشت: هدف تفکر لیبرال دموکراسی غرب بر توسعه مواد مخدر، آلوده کردن جامعه به فحشا و منکرات، از هم پاشیدن خانواده ها و از بین بردن ارزش های دینی و اخلاقی، برای این است که از انسان یک حیوان بسازد.

 

وی یادآور شد: کشورهای غربی، دولتی به معنای صحیحش ندارند، بلکه آنها مهره ها و عناصر طبقاتی سرمایه دارانی هستند که در قالب های فرمول نمایشی قرار گرفته اند و موظف هستند که ایده های سرمایه داران را در جهت سلطه انجام دهند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: بیش از یک سال است که شنبه هر هفته جلیقه زردهای فرانسه به خیابان ها می آیند تا به دوران کرونا برخورد کردند، و تنها یک سوال دارند و آن این است که این چه سیستم سرمایه داری لیبرالی است که ۹۹ درصد ثروت در اختیار یک درصد جمعیت و یک درصد ثروت در اختیار ۹۹ درصد جمعیت است، اما دولت فرانسه به جای اینکه پاسخشان را بدهد، آنها را کور، شکنجه، زندانی و قطع عضو می کند و این در حالی است که حرف از آزادی بیان می زند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: در فرانسه هر زمانی که به پیغمبران اهانت می شود با کمال پررویی می گویند آزادی بیان است اما اگر در همان کشور فردی نسبت به هولوکاست تردید کند، وی را آزاد نمی گذارند و زندانی اش می کنند.

 

وی گفت: در آمریکا وقتی مردم حرفی برای گفتن دارند به جای اینکه دولت آمریکا پاسخ منطقی به آنها بدهد، راه کشتن و زخمی کردن و زندانی کردنشان را در پیش می گیرد.

 

امام جمعه بیرجند افزود: مسئله پایان تاریخ حکومت لیبرال دموکراسی غرب یعنی اینکه به هیچ فرد، جریان و ملتی هیچگونه فرصتی نمی دهد و دیگر تغییر و تبدیلی ممکن نخواهد بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه علامت نفوذ دشمنان فاسد کردن مردم است، خاطر نشان کرد: استعمارگران انواع شگردها، فریب ها و سازش کاری ها را در دستور کار خود قرار داده اند و در هرکجا که ورود پیدا می کنند نیز ابتدا سعی دارند تا انسان ها را فاسد کنند.

 

وی مطرح کرد: آیا خیال می کنید که انواع مسائلی که در ایران رخ می دهد از جمله در مسائل اقتصادی اتفاق است؟ خیر این موارد پروژه است زیرا در مسائل اقتصادی اتفاق معنی ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمنان ممکن است با ده ها واسطه، بر روی تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها تأثیر بگذارند، لذا حقوق های نجومی، اختلاس ها، دزدی ها و رشوه خواری ها طرح و برنامه دشمنان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان کرد: چرا رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی به گوش هیچ مسئولی نمی رود؟ اگر این ها اتفاق باشد یک بار که گفته شود، اصلاح می شود.

 

وی تأکید کرد: جهاد شما در راه خدا و حفظ ایمان، ناموس و ارزش های مردم یک بحث است اما کار شما تنها در چارچوبه ارزش ها خلاصه نمی شود، بلکه برای نجات نوع انسان که محبوب خدا است، جهاد می کنید.

 

امام جمعه بیرجند عنوان داشت: اگر شما و امثال شما جلوی دشمنان و تفکر لیبرال دموکراسی غرب را نگیرید و آن سلطه جهانی حاصل گردد، یقین بدانید که برای همیشه راه سعادت بر بشر بسته خواهد شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: ارزش جهاد شما چیزی نیست که با عدد و رقم محاسبه گردد لذا تنها خدا می داند که در نزدش چه مقامی دارید.

 

وی گفت: همه آزادی ها، ارزش ها، ایمان، درستی، صداقت و اخلاق در گرو جبهه شما است لذا شکر خداوند متعال را بسیار به جای آورید و برای پدر، مادر و اجداد گذشته خود دعا کنید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شما همانند سدی در برابر هجوم بدتر از مغول تفکر سرمایه داری لیبرالی هستید، گفت: هیچ آفتی برای بشر بدتر از سیستم سرمایه داری لیبرال نیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ابراز داشت: استعمارگران در هرکجا که انسان قالتاق، دروغگو و فاسدی است از او پشتیبانی می کنند و هرکجا که انسان صالحی وجود دارد سعی می کنند به هر بهانه ای او را از بین ببرند.

 

وی با اشاره به اینکه علاج مهار سیستم سرمایه داری لیبرال دموکراسی غرب این نیست که با او مذاکره گردد، افزود: ما همواره گرفتار دو زاویه مشکل خیز هستیم یکی شیطان های آنچنانی و دیگری ابله های اینچنینی که هرگاه شیطان، شیطنت می کند این ابلهان می پذیرند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه قدرت شما دشمنان را ناکام خواهد گذاشت، تأکید کرد: مقابله با دشمنان تنها یک راه دارد و آن راهی است که شما انتخاب کرده اید، لذا با ایمان به خدا بر روی پای خود و استعدادهای خود بایستید و جواب زور آنها را با قدرت بدهید زیرا با لبخند و چاپلوسی نمی توان جوابشان را داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: اینکه شخصیتی همچون امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند که من دست و بازوی شما نیروها را می بوسم تعارف نیست بلکه یک واقعیت است، این دست ها و بازوها بسیار ارزشمند هستند زیرا نوع بشر را نجات خواهند داد و امیدواریم خداوند متعال به ما نیز شایستگی دهد که بر دست و بازوی شما بوسه بزنیم و بر وجود شما دعا کنیم.

 

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *