خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پیشرفت های پدافند هوایی، دشمن را از تجاوز به حریم ایران اسلامی مأیوس کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: پیشرفت های پدافند هوایی، دشمن را از تجاوز به حریم ایران اسلامی مأیوس کرد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: استعمارگران راه های زیادی را برای نابودی ایران اسلامی طی کردند و شیطنت های زیادی انجام داده‌اند، اما تمامی فتنه های آنها خنثی شد و رشد چشمگیری که در انواع صنایع از جمله در مسائل پدافند در کشور پیش آمد، باعث شد تا دشمن مأیوس  گردد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز به مناسبت ۱۰ شهریورماه سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی، در دیدار با فرمانده و پرسنل پدافند هوایی شرق کشور ضمن عرض تسلیت ایام حزن اهل بیت(علیهم السلام) اظهار کرد: مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی با یک اشاره رهبر معظم انقلاب بیش از حد تصور، در تعبد نسبت به ملاحظه احکام مربوط به بهداشت در مقابل کرونا به خوبی درخشیدند و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان را هرچه باشکوه تر برگزار کردند.

 

وی افزود: روز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی را نیز به همه نیروهای مسلح به ویژه شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: هر فرد، جامعه و ارتشی اگر بخواهد ننگ سلطه بیگانه را نپذیرد، تنها یک راه دارد و آن راه قدرت و قوی شدن است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: ایران اسلامی با همه موانع، تحریم ها، جنگ های روانی و سیاست بازی های دشمنان، در زوایای مختلف و از جمله در مسئله پدافند پیشرفت قابل توجهی کرده است.

 

وی ادامه داد: استعمارگران راه های زیادی را برای نابودی ایران اسلامی طی کردند و شیطنت های زیادی انجام داده‌اند، اما تمامی فتنه های آنها خنثی شد و رشد چشمگیری که در انواع صنایع از جمله در مسائل پدافند در کشور پیش آمد، باعث شد تا دشمن مأیوس  گردد.

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: استعمارگران تحت عنوان برجام ۲ و برجام ۳ و… شیطنت‌های بسیار کردند اما در روزنامه های خودشان منعکس شد که رهبر هوشیار ایران با عزم قاطع خود، آمریکا و رئیس جمهورش را به شکست وادار کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی مطرح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی آنقدر ترسو هستند که تفنگدارانش وقتی وارد بر آب های ایران می شوند، بعد از دستگیری به مانند یک بچه، گریه می کنند.

 

وی گفت: استعمارگران ابتدا می خواهند کشور را خلع سلاح کنند تا راحت تر بتوانند آن را ببلعند و بر آن مسلط شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ضرب شست و قدرتی که به دشمنان نشان داده است باعث شده تا حواسشان جمع گردد که ایران اسلامی جای قدرت‌نمایی آنان نیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی مطرح کرد: بر همه روشن است که امروز دیوانه های بین المللی، همه حقوق انسان ها را زیر پا می گذارند و هیچ حرفی به گوششان فرو نمی رود و تمامی حرف هایشان مکر، حیله و دروغ است تا بر دنیا و انرژی های دنیا مسلط شوند و به هیچ چیز نیز قانع نمی شوند، لذا تنها یک کلمه را خوب می فهمند، و آن قدرت است.

 

وی گفت: ایران اسلامی به عنوان قطب عدالت طلب، آنقدر زیر پایش محکم است که حتی آرمان ملت های اروپا و آمریکا، آرمان جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر خلاف آنچه که در دنیا است، بعد از پشتوانه ایمانی و الهی از پشتوانه مردمی برخوردارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی یادآور شد: از روز اولی که دشمنان به ایران اسلامی حمله و توطئه کردند، نیروهای مردمی، ارتش و سپاه خود را تنها نگذاشته اند و می روند تا به ارتش ۲۰ میلیونی بسیج برسند.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن به خوبی می‌داند اگر صحنه آزمایشی برای نیروهای بسیجی منطقه به وجود آید، همه چیز را خواهند باخت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انشاءالله روح امام امت و قلب مقدس حضرت مهدی(عج) از شما راضی است، گفت: تمامی شیطنت های دشمن برای این است که قدرت سیاسی، نظامی، تبلیغاتی و… ایران اسلامی را از بین ببرد اما هیهات که چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *