خانه / تاپ خبر / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: استعدادهای بی نظیری در خراسان جنوبی وجود دارد که باید آن ها را پرورش دهیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: استعدادهای بی نظیری در خراسان جنوبی وجود دارد که باید آن ها را پرورش دهیم

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به وجود استعدادهای قرآنی در بین نوجوانان و جوانان خراسان جنوبی گفت: ما به ظرفیت های مردم کویرنشین خراسان جنوبی آشنا هستیم و می دانیم که از استعدادهای بسیار زیادی در جهات مختلف برخوردار هستند که اگر بتوانیم آنها را پرورش دهیم اقدامات مهمی صورت خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با آقای سعید پرویزی قاری ممتاز کشور و رتبه نخست رشته قرائت در سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، اظهار کرد: فراگیری قرآن کریم را اگر بخواهیم به نسبت به شخص حساب کنیم باید گفت که توفیق بسیار بزرگی است که انسانی در این زمینه قدم گذارد و شایسته زحمت بکشد تا وجودش ظرف قرآن شود.

وی با بیان اینکه افرادی که در راه قرآن قدم نهاده اند باید قدرشان را بدانند، افزود: با توجه به اینکه در بین جوانان و نوجوانان استعدادهای بسیاری وجود دارد، حضور اساتید قرآنی در مجالس و محافل قرآنی باعث می گردد تا تعدادی از آنها از استاد قرآن الگو بگیرند و ترغیب شده و قدم در این راه گذارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این آیه از قرآن کریم ” وَقَالَ الرَّسُولُ يَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِي اتَّخَذُوا هَٰذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورًا ” ادامه داد: متأسفانه قرآن با همه اوصافش در میان ما غریب است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه در حوزه قرآن نیازمند طرح و ابتکار هستیم، گفت: می توان مقدماتی فراهم کرد تا شرایط از حالت کنونی بیرون آید و از ظرفیت های موجود( فضای مجازی) استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان داشت: ما به ظرفیت های مردم کویرنشین خراسان جنوبی آشنا هستیم و می دانیم که از استعدادهای بسیار زیادی در جهات مختلف برخوردار هستند که اگر بتوانیم آنها را پرورش دهیم اقدامات مهمی صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه زمینه ها باید برای پرورش استعدادها فراهم گردد، خاطر نشان کرد: با مشورت کردن می توان نقاط ضعف و قوت را پیدا کرد.

انتهای پیام/

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *