خانه / دیدارها / دیدار نماینده مردم شریف طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

دیدار نماینده مردم شریف طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای نصیرایی نماینده مردم شریف شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی دیدار کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار  اظهار کرد: موضوع اختلاط دختر و پسر در مدارس استان مخصوصا در سنین بحرانی باید مورد توجه قرار گیرد و از شما در خواست می کنیم با توجه به اینکه در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور دارید این موضوع را قبل از آغاز سال تحصیلی جدید پیگیری کنید تا به نتیجه مطلوب برسد.

 

وی با اشاره به آب رسانی به روستاها خاطر نشان کرد: صدها روستا در استان حتی آب خوردنشان با تانکر آبرسانی می شود، که البته لازم است در کنار اجرای طرح های انتقال آب از اسراف و تبذیر آب پیشگیری شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به مسئله منابع طبیعی و مشکلات موجود در این زمینه گفت: در خصوص منابع طبیعی و زمین های کشاورزی باید از خبرگان محلی در تشخیص حق مردم کمک گرفته شود تا حقی از هیچ انسانی ضایع نگردد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *