خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: ما در مقابل خانواده شهدا بسیار احساس کوچکی می کنیم/ شهدا اسناد انقلاب هستند

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: ما در مقابل خانواده شهدا بسیار احساس کوچکی می کنیم/ شهدا اسناد انقلاب هستند

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه ما در مقابل خانواده شهدا بسیار احساس کوچکی می کنیم، گفت: امیدواریم که خداوند متعال به ما توفیقی عنایت کند تا بتوانیم حافظ دستاوردهای شهدا برای جامعه، اسلام و انقلاب باشیم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با خانواده معظم روحانی شهید احمد اشرفی پور در بیرجند، اظهار کرد: شهدای روحانیت با توجه به جمعیتشان، به صورت نسبی بالاترین حضور را در جبهه های حق علیه باطل داشته اند.

 

وی افزود: امیدواریم خداوند متعال روح شهدایی که در جبهه نظامی و فرهنگی شهید شدند، و هم شهدایی که به دست منافقین ترور شدند مخصوصا شخصیت هایی همچون شهید بهشتی، شهید مطهری و رجایی، را با شهدای کربلا محشور کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مقامات معنوی چیزی نیست که با زبان، قلم و عدد بیان شود، خاطر نشان کرد: ما هم احساس و هم اظهار می کنیم که در مقابل مقام شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان خیلی کَم آورده ایم.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: شهدا اسناد انقلاب و چراغ های فروزانی هستند که راه اصلی و راه امر به معروف و نهی از منکر، راه مبارزه با طاغوت و راه اسلام ناب محمدی را به ما نشان داده اند.

 

وی ادامه داد: شهدا نشانه راه هستند و حفظ و یاد آنها کمتر از شهادت نیست.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ما در مقابل خانواده شهدا بسیار احساس کوچکی می کنیم، گفت: امیدواریم که خداوند متعال به ما توفیقی عنایت کند تا بتوانیم حافظ دستاوردهای شهدا برای جامعه، اسلام و انقلاب باشیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *