خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برای رسیدن به اهداف انقلاب باید در تمامی موضوعات حرفی برای گفتن داشته باشیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: برای رسیدن به اهداف انقلاب باید در تمامی موضوعات حرفی برای گفتن داشته باشیم

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: اگر بخواهیم به اهداف انقلاب برسیم قطعا با دست خالی نمی توان به آن رسید لذا باید در همه موضوعات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با هیأت امناء طرح وقف در گردش کتاب خراسان جنوبی اظهار کرد: در روایتی آمده است که زمانی خواهد آمد که هم بدترین و هم بهترین زمان خواهد بود و آنچه که اکنون مشاهده می کنیم مصداق بارز همان روایت است.

 

وی افزود: اگرچه شرایط آخرالزمانی و سلطه دزدان بین المللی و قتل، جنایات، ویران کردن کشورها و محاصره های اقتصادی، زمان بدی را به وجود آورده است اما از سویی دیگر در هیچ برهه ای از زمان دارای چنین امکاناتی نبوده ایم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: باید امروز برای اینکه از امکانات موجود چگونه برای راه نجات بشر استفاده کنیم، طرح ارائه کرد که اگر به حد نصاب برسد یعنی تغییر جهان از این وضع وحشی گری به مدینه فاضله، و این کار شدنی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: اقداماتی که شما انجام می دهید دارای بخش بالفعلی است اما بخش بالقوه آن بسیار بیشتر از بخش بالفعل اهمیت دارد.

 

وی ادامه داد: توسعه تبلیغ فرهنگ یک بخش از اقداماتی است که شما انجام می دهید که اگر به حد نصاب برسد، خواهید دید که لوازم بسیار دارد.

 

امام جمعه بیرجند عنوان داشت: تفکر به اینکه به شرایط موجود نباید قانع بود، باید در نسل جوان نهادینه شود و این یکی از اهدافی است که شما باید مدنظر قرار دهید.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه دشمنان در دشمنی خود سنگ تمام می گذارند، افزود: رسانه های دشمن در بمباران تبلیغاتی و گرفتن فضای مجازی و حقیقی و در اینکه جلاد را به جای شهید و شهید را به جای جلاد جا بزند واقعا هنر می کند، اما ما از تبیین مسائل و مطالبی که حق روشن است، عاجز هستیم.

 

وی ابراز داشت: بسیاری از قصورها زائیده تاریخ است که باعث شد تا طیفی که به عنوان حق پرست به معنی صحیحش هستند در انزوا باشند و نتوانند کار کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن در جهت تبلیغات بسیار حساب شده کار می کند و همه جهات را می سنجد و از هیچ، همه چیز می سازد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه ما به ابتکارهایی در انواع و اقسام مسائل که باید نسل جدید ورود پیدا کند، نیاز داریم، گفت: اگر چنانچه امور به اهلش واگذار شود و به اهل ابتکار میدان داده شود، می توان موفقیت های چشمگیری را مشاهده کرد.

 

وی یادآور شد: در بسیاری از مسائل علمی، تکنیک و هنر که کار به دست جوانان داده شده است، مشاهده شده که از عهده آن به خوبی برآمده اند.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه غریب‌تر و تنها تر از هر چیزی در پیش ما، خود اسلام است، مطرح کرد: دشمن با گرفتن فضای مجازی در رختخواب های فرزندان ما حضور دارد لذا باید بنشینیم و در جهت آگاهی ها و تبلیغات طرح ارائه کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان داشت: اگر بخواهیم به هدفی برسیم قطعا با دست خالی نمی توان به آن رسید لذا باید در همه موضوعات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: امروز حرف شما در کشورهای اروپایی و آمریکا مشتری دارد آن هم به این جهت است که مکتب های شرق و غرب به بن بست رسیده اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: اگرچه دشمنان موج ها و پارازیت هایی ایجاد می کنند تا حواس جامعه را بگیرند، اما باید بدانند حق همیشه باطل را می کوبد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی مطرح کرد: امروز در خیابان های واشنگتن، برلین، لندن و پاریس صدای عدالت خواهی بلند است و مردم فریاد می زنند تا عدالتی نباشد صلحی نیست.

 

وی با بیان اینکه مکتب انبیاء، مکتب عدالت است، افزود: حضرت امام علی(علیه السلام) سمبل عدالت است که دوست و دشمن به آن اذعان دارند و همچنین امام حسین(علیه السلام) شهید راه عدالت است و حضرت مهدی(عج) منجی عالم بشریت در جهت نجات بشر به سمت عدالت است.

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: اینکه در اربعین حسینی مردم سراسر دنیا با هر دین و آیینی روانه کربلا می شوند و خاک آنجا را می بوسند یعنی اینکه حرف های شما در جهان مشتری دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه جوان هرگز نباید متوقف شود بلکه باید همواره به جلو حرکت کند، گفت: اگر چنانچه این انقلاب در این ۴۰ سال در دست اهلش قرا داشت، همه موانع را پشت سر گذاشته بودیم اما متأسفانه هر دولتی که بر سر کار آمد به جای اجرا کردن اسلام و انقلاب، سلیقه خود را پیاده کرده است.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *