خانه / دیدارها / تأکید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر استفاده از شیوه های نوین رسانه ای برای انتقال پیام کربلا

تأکید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر استفاده از شیوه های نوین رسانه ای برای انتقال پیام کربلا

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: باید برنامه ریزی کرد تا چگونه می توان در این شرایط خاص پیام کربلا را رساند و ظالم و مظلوم را معرفی و جبهه جهاد و مبارزه علیه ظلم را تجهیز کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با آقای آب‌فروش دبیر جامعه ایمانی مشعر، اظهار کرد: از زحماتی که به صورت فنی و با همه مشکلات موجود در راستای برگزاری مراسمات محرم انجام می دهید قدردانی می کنم که امیدواریم خداوند به شما جزای خیر دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: جریان ویروس کرونا شاید در آینده موانع و مشکلات دیگری نیز پیش آورد اما برای ما یک تجربه جدید است، لذا باید با مشاوره و رعایت اصول و تمرین، خود را با هر شرایطی مطابقت دهیم تا محرم ما، محرم باشد، زیرا کُلُّ شَهر محرم، کُلُّ یُوم عاشورا و کُلُّ اَرض کربلا است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: باید برنامه ریزی کرد تا چگونه می توان در این شرایط خاص پیام کربلا را رساند و ظالم و مظلوم را معرفی و جبهه جهاد و مبارزه علیه ظلم را تجهیز کرد.

 

وی ادامه داد: احیای روضه های خانگی، تصرف فضای مجازی، مجهز کردن رسانه ملی در سطح کشور و حتی خارج از کشور، استفاده از بهترین سخنرانان با تعیین وقت مشخص و اطلاع رسانی به موقع را می توان در شرایط خاص امسال مورد توجه قرار داد.

 

امام جمعه بیرجند بیان داشت: امروز اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که نعمت های خدا است و باید از آن به خوبی بهره برداری کرد که البته اصل بهره برداری از آن‌ها، ابتکار است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با اشاره به اینکه باید متناسب با زمان، شرایط را بسنجیم و بر اساس آن طرح دهیم، گفت: امیدواریم امسال تجربه خوبی را در محرم پیاده کنیم که هم عذر آنهایی که به نحو خاصی عمل می کنند، دستشان کوتاه شود و هم جبهه دشمن که طمع کردند مراسمات ما را تعطیل کنند، ناامید گردند.

 

وی افزود: محرم یک برنامه ویژه است که هم نماز جمعه و جماعات را احیا خواهد کرد و هم خودش را به خوبی سرپا نگه خواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: از اینکه سر جای خود نمی نشینید و دست روی دست نمی گذارید بلکه در جهت تولید محتوا و طرح‌های جدید گام برمی دارید نیز تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *