خانه / دیدارها / نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هرگاه سخن از حفظ ارزش ها، ناموس و وطن به میان می آید نیروی انتظامی با افتخار می درخشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هرگاه سخن از حفظ ارزش ها، ناموس و وطن به میان می آید نیروی انتظامی با افتخار می درخشد

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مقتدر و امین، امروز از ارزش های ویژه ای برخوردار است و هرگاه سخن از حفظ ارزش ها و ناموس و وطن به میان می آید نیروی انتظامی با افتخار می درخشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی کشور با تبریک روز مباهله اظهار کرد: نیروی انتظامی با مسئولیت های مختلف و ارتباط روزمره ای که جامعه با آنان دارد از جایگاه حساسی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مقتدر و امین، امروز از ارزش های ویژه ای برخوردار است و هرگاه سخن از حفظ ارزش ها و ناموس و وطن به میان می آید نیروی انتظامی با افتخار می درخشد.

وی با بیان اینکه ما احساس وظیفه می کنیم که همواره در خدمت نیروی انتظامی و دعاگوی آنان به جهت توفیقات بیشتر در مدیریت جامعه باشیم، افزود: در استان خراسان جنوبی از پنج سال گذشته با مدیریت صحیح فرماندهی انتظامی برای ایشان محبوبیت ایجاد شده است.

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی ادامه داد: امیدواریم فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان نیز توفیق خدمت به مردم را داشته باشد.

در پایان این دیدار توسط نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از زحمات ۵ ساله سردار شجاع در سمت فرماندهی خراسان جنوبی تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *