خانه / تاپ خبر / قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شکل گیری دولت اسلامی بر اساس گام دوم انقلاب نیازمند مطالبه گری است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شکل گیری دولت اسلامی بر اساس گام دوم انقلاب نیازمند مطالبه گری است

حجت الا سلام و المسلمین آقای نوفرستی با اشاره به جایگاه هنر و فرهنگ در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: تقارن هفته امر به معروف و نهی از منکر با هفته دولت می تواند بهترین فرصت برای مطالبه گری در زمینه شکل گیری دولت اسلامی براساس گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در نشست هم اندیشی برنامه های فرهنگی و هنری هفته امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: بحث امر به معروف و نهی از منکر یک رسالت الهی برای آحاد جامعه مخصوصا مسئولان و افرادی است که در عرصه تبلیغ فرهنگ، تاثیرگذار هستند.

وی در ادامه گفت: امروز ما به امر تبلیغ به دلیل جایگاه و تاثیرهای آن به عنوان یک رسالت الهی نگاه می‌کنیم .

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: انسان به طور معمول از دو سالگی شروع به حرف زدن می کند ولی همین انسان در سن بالا هنوز نمی تواند به درستی با خدای خودش حرف بزند و متناسب با میل افراد جهت خوشایند آنها حرف می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین آقای نوفرستی تصریح کرد: فلسفه قیام امام حسین (علیه السلام) امر به معروف و نهی از منکر بود و حضرت برای حفظ این ارزش از جان و ناموس خود گذشت.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از گسترش منکرات بیان داشت: ما می توانیم در مسائل فرهنگی با در نظر گرفتن اصل پیشگیری، مانع گسترش رخنه های فرهنگی شویم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره تأثیرگذاری رسانه و هنر در جامعه، افزود: با توجه به اعلام آمادگی رسانه ملی در جهت پخش و تبلیغ مسائل فرهنگی جریان انقلاب، هنگامی که بتوانیم در تولید محتوا موفق باشیم، قطعا رسانه ملی به میدان خواهد آمد و این امر می‌تواند به مانند یک دانشگاه تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای نوفرستی با اشاره به تقدم امر به معروف نسبت به نهی از منکر در تعالیم دینی، گفت: باید در بحث امر به معروف تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه جوانی که اهل مسجد و خواندن نماز است به مراتب کمتر دچار آسیب های اجتماعی می‌شود، افزود: اگر اهل نماز هستیم ولی دچار آسیب‌های اجتماعی شده‌ایم معلوم می شود در نیت نماز خلوص نداشته‌ایم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: ما تاثیر گذاری فضای مجازی را می توانیم در پوشش خبری شهادت سردار سلیمانی به صورت آشکار مشاهده کنیم.

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *