خانه / تاپ خبر / نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: اهم مسائل اولویت دار، مسئله تبلیغ و تبیین صحیح است/ مردم در خیابان های واشنگتن، لندن و پاریس فریاد می زند که تا عدالتی نباشد صلحی نخواهد بود

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی: اهم مسائل اولویت دار، مسئله تبلیغ و تبیین صحیح است/ مردم در خیابان های واشنگتن، لندن و پاریس فریاد می زند که تا عدالتی نباشد صلحی نخواهد بود

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: امروز مردم در کف خیابان های واشنگتن، لندن، برلین و پاریس فریاد سر می دهند و می گویند تا عدالتی نباشد صلحی نخواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با حجت الاسلام کیانی مسئول گروه جهادی – تبلیغی صادقین دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه خداوند روح عالم بزرگوار آیت الله مهدوی کنی را شاد کند، اظهار کرد: امروز اهم مسائل اولویت ‌دار، مسئله تبلیغ و تبیین صحیح است.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی اول و دوم، جهان به دو قطب الحاد شرق و غرب تقسیم شد که حاصلش سختی، گرسنگی، قتل و کشتار مردم بود، افزود: در مقطعی از زمان اندیشه و فکر از بشر گرفته شد و سختی های موجود و عامل تشکیل آن دو تشکل ناپسند نیز همان سرگردانی مردم بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در طول زمان مکتب شرق پُز علمی خود را می داد در حالی که هیچ چیزی در بساط نداشت و بلوک غرب نیز به تمدن خود می نازید در حالی که وحشی ترین انسان های تاریخ بودند، و امروز هر دو مکتب به رسوایی کشیده شده اند زیرا مردم فرصت فکر کردن پیدا کرده اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: در چنین مقطعی که مردم جهان از دو مکتب پوشالی شرق و غرب روی برگردانده‌اند، اولویت با تبلیغ و تبیین درست است.

 

وی ادامه داد: امروز بحث شهر، استان و کشور مطرح نیست بلکه بحث جامعه بشری در میان است.

 

امام جمعه بیرجند عنوان داشت: امروز جهان به صورت یک کف دست درآمده است و نمی توان به صورت جزیره ای زندگی کرد، لذا مسئولیت کل بشر بر دوش هر کسی است که بتواند به هر مقداری که می تواند در روشنگری افراد نقش ایفا کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: امروز مشتری های شما در کف خیابان های واشنگتن، لندن، برلین و پاریس فریاد سر می دهند و می گویند تا عدالتی نباشد صلحی نخواهد بود.

 

وی با بیان اینکه جایگاه امیرالمومنین علی(ع) حتی در پیش دشمنان و همه ملت ها موضع عدلی است که همه انبیاء به آن دعوت کرده اند، اضافه کرد: امروز بهترین شرایط برای تبیین مکتب ائمه معصومین فراهم شده است، زیرا شناسنامه آنها در تاریخ در پیش دوست و دشمن به عنوان یک مسئله حق روشن بوده و هست.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نیز وارث عدالت امام علی(ع) و امام مجتبی(ع) است و در تاریخ خط نشان پایمردی را کشیده است که امروز مردم سراسر دنیا برای حضور در اربعین حسینی راهی کربلا می شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی افزود: خداوند متعال شما را بسیار دوست دارد زیرا چنین توفیقی به شما عنایت کرده که در این راه گام بردارید، لذا جمع خودتان را برای جهان آماده کنید زیرا دنیا آماده پذیرش است.

 

وی یادآور شد: در روایتی آمده است که ” زمانی خواهد آمد که هم بهترین و هم بدترین زمان باشد” و امروز همان زمان وعده داده شده است.

 

امام جمعه بیرجند گفت: مرحوم آیت الله خزعلی در گذشته و در درس تفسیر خود بیانی دارند که می فرمایند ” انتظار ظهور حضرت مهدی(عج) را باید داشت اما هنوز زمان آن فرا نرسیده است زیرا در آن زمان کره زمین دارای یک سری سلسله اعصابی خواهد بود که اگر به کف دست خود نگاه کنید از هر گوشه جهان به صورت لحظه ای می توانید اتفاقات را هم ببینید و هم اطلاع حاصل کنید” و ما امروز در چنین شرایطی هستیم.

 

انتهای پیام/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *